Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Jeg vil høre om nogen herinde har kendskab til en thai massør imellem Tørring og Viborg. Det ligger ude på Lars tyndskids Mark i et lidt forfaldent rødt hus med et skilt i vejkanten hvor der står thai massage og et lysende skilt i vinduet,  hvor der står open. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bootylover25 skrev, for 2 minutter siden:

Hej.

Jeg vil høre om nogen herinde har kendskab til en thai massør imellem Tørring og Viborg. Det ligger ude på Lars tyndskids Mark i et lidt forfaldent rødt hus med et skilt i vejkanten hvor der står thai massage og et lysende skilt i vinduet,  hvor der står open. 

stedet ligger i sandvad og der er tråde om stedet.  og så ligger opslaget forkert skal under thai efterlysninge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bootylover25 skrev, for 37 minutter siden:

Hej.

Jeg vil høre om nogen herinde har kendskab til en thai massør imellem Tørring og Viborg. Det ligger ude på Lars tyndskids Mark i et lidt forfaldent rødt hus med et skilt i vejkanten hvor der står thai massage og et lysende skilt i vinduet,  hvor der står open. 

Der har  i en del år lagt noget lidt syd for Nr snede  det kunne godt være det , men jeg har ikke selv været forbi  i mange år 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bootylover25 skrev, den 13.6.2022 at 17:20:

Ahh mange tak for svar :) Ved du hvad prisen er? Synes ikke det står i annoncen

Det skal du nok selv aftale. Jeg synes ikke, at det var helt billigt, når jeg sammenligner med andre modeller, jeg har været hos.

Del dette indlæg


Link til indlæg

da jeg kom der meget, for nogle år siden, var der - vist om onsdagen - en BBW-thai der også. Yngre, men med rigelig krop.

dem kunne man godt få lov at "ordne" samtidig i sengen - det var ret frækt; især hvis mutter var lidt i hopla. Så var det "de mange hullers leg" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...