Hop til indhold

Kun e-mail som kontakt = garanti for scam?

Featured Replies

Skrevet

Før har jeg nogle gange haft fedte oplevelser med nogle amateurpiger som kortvarig havde en annonce og hvor det hele forgik via e-mail.

Nogle gange fik jeg undervejs en mobilnummer, nogle gange ikke.

Men den sidste stykke tid begyndte det med en reel dialog som endte altid med en henvisning til en eller anden betalingsportal. Jeg kan stadigvæk tænke, men det frustreret, især når samtalen så ganske fornuftig ud.

Hvad er jeres erfaring?

Skrevet

Kan kun svare for mig selv, men jeg er seriøs trods kun e-mail kontakt. Så garanti for Scam / altid scam, nej.

Men betalings portal, forudbetaling generelt, gør du klogt i at takke nej, som det lyder til du også gør.

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet

Hos @Matylda-Babe foregår kommunikationen også udelukkende på mail og selvom det er lidt besværligt, særligt når man skal have de sidste instruktioner for at finde den rette indgang, så er det bestemt umagen værd :x

Skrevet

Hej. 

Jeg har også prøvet matylda/alexxa og det er ingen scam. Og det virker fint..:D

Jeg vil ikke være bekymret at få en aftalen over mail sålænge kommunikation ligner hvad man plejer at lave på SMS. 

Men hvis der kom krav om man skulle gå ind på mystiske sider eller betale forud så står jeg af. 

Men jeg er også stået af når jeg har lavet en aftale via sms og der så bedes om Facebook og selfie.

Min umiddelbare tanke er at alle kommunikationsformer kan misbruges af uvederhæftige personer.

Så der er ikke hvor man skriver, men snarere hvad der skrives til en. :)

Mvh. 

Sejanus 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.