Hop til indhold
LangtFraPizza

Latina Girl i Kolding

Recommended Posts

LangtFraPizza skrev, for 21 timer siden:

Nogle der har besøgt hende i Kolding?

 

 https://annoncelight.dk/showad/342517

Jeg tog lige en for hele landsholdet, der er godt til gården og gaden ved hende, er man til stor røv og store patter så er det hende, hun ligner fra billeder og er smuk og sød men taler meget lidt til ingen engelsk overhovedet, hun giver ikke blow uden, selvom det stod i hendes annonce, sexen var go, hun nød det med ægte støn og "åh baby", og så er hun vild med at slikke boller hvilket var fantastisk, jeg kom ud over min egen mave jeg kunne ikke huske om andet var tilladt, men man kan jo heller ikke stole på det der står i annoncen, kommunikation var lig 0 så man kunne jo ikke spørge hende om man måtte komme hende i fjæset eller hvad.

Det var det kendte sted ved Rema/højhuse.

Jeg tog 30 min til 600, det var okay men jeg har svært ved sex med store piger og mister rejsning, jeg måtte i øvrigt slikke hende med begge ben på mine skuldre. 

Det var okay, men har helt klart prøvet bedre, men hun var nu meget sød, og dejlig nyvasket.

Jeg var lige ved at gå igen efter at have sendt nok 8 smsèr hun ikke svarede på da jeg var ude foran, men tror det var noget taletids kort fuck up, hun virkede selv meget undrende over hvad der var sket.   

Redigeret af Always looking for fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glemte lige at nævne et fantastisk titty fuck hvor hun lå på ryggen, jeg har i årevis bildt mig selv ind at jeg har en stor pik, men jeg skal love for at den forsvandt helt i hendes massive kasser. 

Var i øvrigt ikke fair at kalde hende en stor pige, hun bærer det godt.. det er kun røv, pussy og bryster der er stor pige agtig. 

Redigeret af Always looking for fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Always looking for fun skrev, den 13.6.2022 at 20:55:

Jeg tog lige en for hele landsholdet, der er godt til gården og gaden ved hende, er man til stor røv og store patter så er det hende, hun ligner fra billeder og er smuk og sød men taler meget lidt til ingen engelsk overhovedet, hun giver ikke blow uden, selvom det stod i hendes annonce, sexen var go, hun nød det med ægte støn og "åh baby", og så er hun vild med at slikke boller hvilket var fantastisk, jeg kom ud over min egen mave jeg kunne ikke huske om andet var tilladt, men man kan jo heller ikke stole på det der står i annoncen, kommunikation var lig 0 så man kunne jo ikke spørge hende om man måtte komme hende i fjæset eller hvad.

Det var det kendte sted ved Rema/højhuse.

Jeg tog 30 min til 600, det var okay men jeg har svært ved sex med store piger og mister rejsning, jeg måtte i øvrigt slikke hende med begge ben på mine skuldre. 

Det var okay, men har helt klart prøvet bedre, men hun var nu meget sød, og dejlig nyvasket.

Jeg var lige ved at gå igen efter at have sendt nok 8 smsèr hun ikke svarede på da jeg var ude foran, men tror det var noget taletids kort fuck up, hun virkede selv meget undrende over hvad der var sket.   

Tusind tak for svaret. :-)

Jeg kan ikke udelukke, at jeg vil besøge hende snarest. ;-) Dog er jeg ikke meget for, at hun stort set ikke taler engelsk. Da jeg foretrækker en god kommunikation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LangtFraPizza skrev, for 19 timer siden:

Tusind tak for svaret. :-)

Jeg kan ikke udelukke, at jeg vil besøge hende snarest. ;-) Dog er jeg ikke meget for, at hun stort set ikke taler engelsk. Da jeg foretrækker en god kommunikation.

Det var så lidt, hun kendte stort set kun ordet doggy på engelsk, hun brugte en app på mobilen til at oversætte hvad jeg sagde, så hun kan ikke engelsk overhovedet.

Redigeret af Always looking for fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...