Hop til indhold
Bertil68

Nybegynder

Recommended Posts

Hejsa, jeg overvejer seriøst at prøve en GP, mest Pga jeg ikke længere gider det store dating marked . Hvad er do’s and dont’s inden for den e verden .. hvad må man ..og hvad må man ikke . 
er nordjyde , en fornuftig gentleman (naturligvis) .. så nogen gode råd og anbefalinger i Aalborg /Nordjylland .. 

Bertil 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 12 minutter siden:

Hejsa, jeg overvejer seriøst at prøve en GP, mest Pga jeg ikke længere gider det store dating marked . Hvad er do’s and dont’s inden for den e verden .. hvad må man ..og hvad må man ikke . 
er nordjyde , en fornuftig gentleman (naturligvis) .. så nogen gode råd og anbefalinger i Aalborg /Nordjylland .. 

Bertil 

Find en erfaren der er vel anmeldt så skal hun nok fortælle dig resten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget i den dur havde jeg også tænkt på.. Er på ingen måde til de helt unge ..

og jeg tænker måske også en dansk kvinde ville være en god ide at starte med …??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 6 minutter siden:

Noget i den dur havde jeg også tænkt på.. Er på ingen måde til de helt unge ..

og jeg tænker måske også en dansk kvinde ville være en god ide at starte med …??

Lyder fornuftigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er ikke den første nybegynder, som spørger, så hvis du søger på nybegynder i "Søg på Forum", dukker der en masse tråde med tips til den uerfarne op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tullifas
Bertil68 skrev, den 12.6.2022 at 21:20:


er nordjyde , en fornuftig gentleman (naturligvis) .. så nogen gode råd og anbefalinger i Aalborg /Nordjylland .. 

Bertil 

Vil helt klart anbefale dig at kigge efter den bette @JenniferRomantica Mener at hun huserer i Støvring fra tid til anden. 
 

Happy hunting 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vigtigste er vel at behandle hende ordenligt, spørg hende hvis du er i tvivl. Vær venlig og ren. Så kommer du rigtig langt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, den 12.6.2022 at 15:35:

Noget i den dur havde jeg også tænkt på.. Er på ingen måde til de helt unge ..

og jeg tænker måske også en dansk kvinde ville være en god ide at starte med …??

Find en dansk kvinde ( ingen sproglige misforståelser, og fortæl tydeligt hvad du har lyst til, intet problem at være åben, så ved hun hvad du vil) omkring 30 år (så ved hun hvad hun laver) som har mange god anmeldelser ( tyder på at hun er nem at opnå god kemi med).

Derefter kan du begynde at udforske andre muligheder.

Og giv en anmeldelse når du har været afsted, også gerne selvom det er en velkendt kvinde. Opdateringer er fint så vi andre kan se at formen stadigvæk holder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...