frddblk 1144 Skrevet 11. Juni, 2022 Jeg kan se der optræder en kvinde med tattoo på nogen af billederne hos Nalia. Er det en ny på adressen? https://annoncelight.dk/showad/316079 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 12. Juni, 2022 frddblk skrev, for 8 timer siden: Jeg kan se der optræder en kvinde med tattoo på nogen af billederne hos Nalia. Tak for info. Det må afprøves i nærmeste fremtid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 13. Juni, 2022 G.fyr skrev, for 1 minut siden: Noget nyt , fra Sorø? Ikke andet end at jeg har fået bekræftet at der er en ny pige der.... men har ikke selv haft tid endnu til at køre forbi. Hvad med dig @Nielsen Tonajt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 9. Juli, 2022 Jeg var der i sidste uge. Der var kun mutter - og hun oplyste at hun var alene for tiden. Massagen var stadig reelt kun en gang oliesjask, med minimal pirring undervejs. Fik en afsluttende håndtrold - der egentlig var god nok. 500,- + 300,-. Hendes påklædning og attitude tyder meget på at det er en helt anden service hun foretrækker at sælge. Der går forhåbentlig laaang tid inden jeg kommer igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 9. Juli, 2022 Nielsen Tonajt skrev, for 3 timer siden: Hendes påklædning og attitude tyder meget på at det er en helt anden service hun foretrækker at sælge. Som i.??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 10. Juli, 2022 Milner skrev, den 9.7.2022 at 20:49: Som i.??? Sex. Var på hende for et par år siden - husker det som værende ok. Kemien denne gang var bare ikke til mere end en hånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 10. Juli, 2022 (edited) Nielsen Tonajt skrev, den 9.7.2022 at 17:02: Jeg var der i sidste uge. Der var kun mutter - og hun oplyste at hun var alene for tiden. Jeg fik også samme svar i går, så jeg lagde turen forbi fuglebjerg i stedet for. Har fået fuldpakke med mutter tidligere, men er mere til de lidt yngre modeller. Redigeret 10. Juli, 2022 af frddblk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg