Hop til indhold
Biltong

Taboofinder

Recommended Posts

En GP på AL havde kun opgivet en mailadresse og ikke noget tlf-nummer. 
Jeg skrev til hende, hvor hun svarede med et link til en profil på https://taboofinder.com/
Umiddelbart ser den tilforladelig ud uden øjeblikkeligt krav om betaling. Men på den anden side ...
Nogen der har erfaringer med den portal?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biltong skrev, for 10 minutter siden:

En GP på AL havde kun opgivet en mailadresse og ikke noget tlf-nummer. 
Jeg skrev til hende, hvor hun svarede med et link til en profil på https://taboofinder.com/
Umiddelbart ser den tilforladelig ud uden øjeblikkeligt krav om betaling. Men på den anden side ...
Nogen der har erfaringer med den portal?
 

Hvorfor ikke bare vælge det enkle i stedet for det underlige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biltong skrev, for 26 minutter siden:

En GP på AL havde kun opgivet en mailadresse og ikke noget tlf-nummer. 
Jeg skrev til hende, hvor hun svarede med et link til en profil på https://taboofinder.com/
Umiddelbart ser den tilforladelig ud uden øjeblikkeligt krav om betaling. Men på den anden side ...
Nogen der har erfaringer med den portal?
 

Kender det ikke, men det ser da spændende ud. Skriv endelig, hvis du prøver...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biltong skrev, for 39 minutter siden:

En GP på AL havde kun opgivet en mailadresse og ikke noget tlf-nummer. 
Jeg skrev til hende, hvor hun svarede med et link til en profil på https://taboofinder.com/
Umiddelbart ser den tilforladelig ud uden øjeblikkeligt krav om betaling. Men på den anden side ...
Nogen der har erfaringer med den portal?
 

Hvorfor ikke bare foresætte med e-mail ? nok fordi hun har en skummel bagtanke. Drop hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rafale skrev, for 45 minutter siden:

Hvorfor ikke bare vælge det enkle i stedet for det underlige?

-Sådan er det nogen gange at være mand -det enkle bliver trivielt -også søger man det underlige -for at få lidt spænding igen... Nogen gange bliver man tage i r.... før man opdager det -andre gange -når man lige og trække sig tilbage -kan blive overrumlet af sund fornuft pludselig;-) Bagefter kan man godt se det var lidt underligt, men nogen gange går det også godt, og man får den fedeste oplevelse -helt i mod, hvad man havde forventet... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 38 minutter siden:

-Sådan er det nogen gange at være mand -det enkle bliver trivielt -også søger man det underlige -for at få lidt spænding igen... Nogen gange bliver man tage i r.... før man opdager det -andre gange -når man lige og trække sig tilbage -kan blive overrumlet af sund fornuft pludselig;-) Bagefter kan man godt se det var lidt underligt, men nogen gange går det også godt, og man får den fedeste oplevelse -helt i mod, hvad man havde forventet... 

Hehe

Jeg er godt klar over at nogle må have det sådan ellers forsøgte fupmagerne det ikke. Enhver sin lyst så god fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme oplevelse for mig.

 

Næsten alle kvinder(profiler) på taboofinder.com har gode billeder og svare hurtigt. Der skrives lynhurtigt til ens profil og efter nogle få svar løber man tør for "mønter" som er ret dyre. "Mønter" kan også tjenes gratis men det tager ca et par dage at tjene til én besked.

Jeg nægter at betale pr besked - 90'erne har ringet. De vil gerne ha' deres SMS koncept tilbage.

 

Tænker de fleste kvindelige profiler på sitet er BOT's eller folk ansat til at få folk til at skrive.

Så ja, ganske fake - spild ikke tid på dette site.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...