Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/339645
 

hendes annonce så, for mig, tiltalende ud og fik bestil tid uden problemer. Flot pige eller??? Da jeg dykkede så jeg nogle køns dele ser klart kunne hamle op med nybyggerne på tv2 dog var der intet der passede med kvindelige organer og er klart overbevist om at det var en totalrenovering uden byggegarnti, må sige at lille l faldt og jeg gik efter ca 8 min, det var bare ikke mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 58 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/339645
 

hendes annonce så, for mig, tiltalende ud og fik bestil tid uden problemer. Flot pige eller??? Da jeg dykkede så jeg nogle køns dele ser klart kunne hamle op med nybyggerne på tv2 dog var der intet der passede med kvindelige organer og er klart overbevist om at det var en totalrenovering uden byggegarnti, må sige at lille l faldt og jeg gik efter ca 8 min, det var bare ikke mig

Tror du hun er en ombygget mand?.....har luret på Jenny, meeeeeeen synes altså også dette understel ser ganske abnormt og "faretruende" ud.

..........."er klart overbevist om at det var en totalrenovering uden byggegarnti".......:lol:

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 18 timer siden:

Tror du hun er en ombygget mand?.....har luret på Jenny, meeeeeeen synes altså også dette understel ser ganske abnormt og "faretruende" ud.

..........."er klart overbevist om at det var en totalrenovering uden byggegarnti".......:lol:

Det kan jeg ikke sige men for mig så det ikke helt normalt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spar jeres penge
lhrn skrev, den 11.6.2022 at 13:31:

https://annoncelight.dk/showad/339645
 

hendes annonce så, for mig, tiltalende ud og fik bestil tid uden problemer. Flot pige eller??? Da jeg dykkede så jeg nogle køns dele ser klart kunne hamle op med nybyggerne på tv2 dog var der intet der passede med kvindelige organer og er klart overbevist om at det var en totalrenovering uden byggegarnti, må sige at lille l faldt og jeg gik efter ca 8 min, det var bare ikke mig

1. det er en pige hun har rigtige bryster, ladyboys og TV har silicone bryster med små brystvorter, Jenny`s er normale, så har hun et kejsersnit efter hun har født, hendes skamlæber er godt nok gemt lidt væk og det er måske det der virker lidt forkert, men når man får åbent op ser det helt normalt ud også vil hende ikke have den analt som de andre ladyboys og TV vil, hun er en rigtig sød pige, der ikke har været så længe i faget :-), hun kan heller ikke sprøjte, det er nok bordelmutter der skriver pigernes annonce :-(

 

Redigeret af Spar jeres penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 13 timer siden:

Hun er  født som kvinde !! og ikke ombygget !!

Nåh, for fanden.... tog sgu chancen og besøgte Jenny......der var bare et eller andet frækt over hende jeg måtte udforske.....det er jeg meget glad for jeg gjorde. Ja, hun er bestemt 100% kvinde....overhovedet ingen tvivl om dette.....Virkelig sød, omsorgsfuld og feminin kvinde omkring de 30 år. Skønne store bryster, lækker rund røv og en fisse der er lidt speciel med meget store skamlæber....men egentligt ikke noget jeg lagde mærke til i kampens hede.... Hun er virkelig smuk og fræk og vil gerne behage en mand på den fede thaimåde .....uden det bliver thai-påtaget. Kunne mærke hun nød at have sex og hun blev ret våd.

Betalte for en time med økofransk, semi-gagging, pussyslide, doggy, ridetur og hende der spillede min pik til jeg kom i munden på hende......herefter en dejlig gang massage. 1500 kr......yderst rimeligt i min bog.

Jennys thaiudseende: 9/10

sex: 9/10

Sted: 7/10....ikke helt diskret i Odenses skibhuskvarter....dette var på 1. salen og ikke i den ellers mere diskrete kælderlejlighed.

Gentagelsesfare: 90%

Jenny yder virkelig topservice....nok den bedste thai jeg har besøgt.....puha, blev sgu helt småforelsket i denne lækre og omsorgsfulde thaipige:D

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

alletiders !   at du ikke så spøgelser, pågrund af  snak !!! men gik til sagens kerne,  og prøvede det selv af <  in real life !

godt gået, og  fuld respekt .

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, den 11.6.2022 at 13:31:

https://annoncelight.dk/showad/339645
 

hendes annonce så, for mig, tiltalende ud og fik bestil tid uden problemer. Flot pige eller??? Da jeg dykkede så jeg nogle køns dele ser klart kunne hamle op med nybyggerne på tv2 dog var der intet der passede med kvindelige organer og er klart overbevist om at det var en totalrenovering uden byggegarnti, må sige at lille l faldt og jeg gik efter ca 8 min, det var bare ikke mig

prøv at behold dine briller på næste gang !!! bare et godt råd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 20 minutter siden:

prøv at behold dine briller på næste gang !!! bare et godt råd 

Behøver ikke dine råd, men beklager jeg skriver min mening skal aldrig ske igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah - jeg har også besøgt hende, og jeg må tilstå, at jeg aldrig har spildt mine penge så meget før.

Det startede fint nok med et fælles bad - som dog ikke endte som jeg havde håbet med lidt blow i badet. Jeg havde specifikt spurgt hende, om hun gav blow i badet, og om hun ville sluge. Ja da, svarede hun, men det skulle vise sig at være nærmest umuligt. Jeg spurgte også, om det var ok at få 2-3 udløsninger på 1 time - hvis altså jeg kunne. Jeps - alle de gange du kan nå. Så spurgte jeg hende, om hun havde et par selvsiddende strømper og sendte hende et foto. Jeps var svaret.

Nu vel - planen var klar, og jeg kørte til et ok diskret sted i Horsens. Nem parkering i en sidegade.

Da jeg ankom, havde hun shorts og en t-shirt på samt et par hjemmesko. Ikke videre sexet, og de selvsiddende måtte jeg tænke mig til. Vi startede som sagt med badet, som da var hyggeligt nok, men ingen blow eller frække berøringer - blot lidt rengøring og aftørring. 

Nå pyt - nu glædede jeg mig så bare til et lækkert øko blæs, hvor jeg måtte komme i munden på hende. Jeg er egentlig ligeglad med om hun sluger eller ej, bare jeg bliver suttet helt færdig. Hun er bestemt en pæn "pige" med et par gode store silicone bryster og en stor mund, som min pik forventningsfuldt var klar til. Her stoppede den gode oplevelse så, for hendes version af blow, er så at åbne munden helt - lave den stor og rund, trække læberne helt ind i munden, og så "sutte" pik ved at lade ydersiden af munden (der nu er suget ind i munden som på en sugemalle) køre frem og tilbage over pikhovedet. Altså ingen blød og varm tunge, ingen bløde våde læber. Det føltes fuldstændig som en god gammeldags oppustelig dukke. Det havde så afgjort intet med et blow at gøre, og der blev så samtidig hevet godt og grundigt i pikken. Det var virkelig kedeligt, og jeg opgav min mission med at komme i hendes mund, for det ville aldrig ske, så jeg bad hende i stedet give mig et kondom på, og sætte sig ovenpå mig. Jow jow - på med gummi, og så "forsøgte" "hun/han" at komme ned over min pik - men det lykkedes aldrig helt. Jeg kan ikke sige med 100% sikkerhed, at det er en Opel kadet der er ombygget til en Porche, men det føltes sådan - det er ikke kun et spørgsmål om at hun ser forkert ud forneden - hun føles også forkert dernede. Jeg kunne ganske enkelt ikke komme ind (og det er ikke fordi jeg er specielt godt udrustet) Det føltes som om hullet kun var 5-6 ca. dyb, og derfor kunne der heller ikke blive noget "frem og tilbage", men derimod blev det blot til, at hun siddende ovenpå mig blot vrikkede lidt fra side til side. :(  Så heller ikke samleje kunne hun bruges til.

Det endte med at jeg måtte bede hende spille den af på mig med lidt olie.

Så konklusionen er helt klart - uanset om hun så er ombygget eller ej - at det var det ringeste håndjob jeg nogensinde har fået - og så for 1.500 kr.   Øv øv øv

Er hun en tidligere han - JA, det er jeg fuldt ud overbevist om, og det havde jeg i øvrigt også tænkt lidt på, inden jeg besøgte hende, men jeg synes hendes billeder var så forbandet frække, at jeg havde det helt fint med det, hvis bare hun så kunne dyrke sex - faktisk synes jeg da at det kunne være lidt frækt, men nope - sex kan hun i hvert fald ikke bruges til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for endnu en beretning om Jenny af Kælepotten............Det er godt nok vildt så forskellige oplevelser og, ikke mindst opfattelser vi, hver især kan have af de piger vi besøger. Ja, det er sgu da utroligt, men sådan er det nok bare..... Kunne faktisk næsten ikke tro det var den samme Jenny jeg besøgte i Odense. Jeg vil gerne besøge Jenny igen....fik en skøn service......lækker kvinde.....ja, kvinde i mine øjne...hun havde ar efter kejsersnit....føltes helt rigtig våd og lækker ved sex....meget besynderligt og tankevækkende..... Virkelig en signifikant gråzone af forskellige opfattelser vi har her:blink:.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre, jeg vil osse lige give en kort anmeldelse.

 

Hun er sød og smuk. jeg fik en rigtig god service fra start til slut. Hun er 100 % kvinde. :wub:

Store skamlæber som kom lidt i vejen nogle gange under akten, men det er jo en smagssag. :P

Kan kun anbefale et besøg hos hende. Jeg tror heller ikke hun selv skriver annoncerne, ligesom mange andres, og derfor gennemgår jeg altid ydelserne med pigerne endnu engang når jeg ankommer så ingen bliver skuffet.

Dejlig kvinde, så behandl hende pænt så hun tør anbefale vores lille land til andre søde kvinder i fremtiden. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...