Hop til indhold

Viborg "sextøssen"

Featured Replies

Skrevet

Ja og jeg gik lynhurtigt igen

Skrevet

Okay er det noget du vil komme lidt mere ind på?

Skrevet

Behøver jeg virkelig det? Tror du jeg gik fordi hun var mega lækker? 

Skrevet

Kraftig pige, ikke køn, ryger og virker som en der er på medicin.
Meget rodet sted og beskidt

Skrevet

Har netop besøgt denne dejlige pige. 
jeg kan ikke genkende ret meget af det der er skrevet i denne tråd. 
Javist, hun er da kraftig. På ingen måde fed, men ja, kraftig. 
Jeg synes tværtimod hun er meget køn. Og dertil kommer et par søde små bryster. 
At hun skulle være på medicin, tja det kan da godt være, men det er i så tilfælde ikke noget jeg kunne mærke på hende. Overhovedet ikke. Hun snakkede og opførte sig helt normalt imens jeg var der. 
Ja, okay, der rodede da lidt, og der var også lidt hundehår i sengen, så hvis man er meget sart overfor den slags, så synes man vel der er “meget rodet og beskidt” 

men hey, jeg kommer der ikke for at kigge på hendes hjem. Jeg kommer der for at kneppe en skøn lille luder, og det var det jeg gjorde:P

Jeg forlod ihvertfald adressen 20 minutter senere, totalt udtømt.

Hun kan klart anbefales!!!!

Skrevet
HairyLover skrev, for 4 timer siden:

Har netop besøgt denne dejlige pige. 
jeg kan ikke genkende ret meget af det der er skrevet i denne tråd. 
Javist, hun er da kraftig. På ingen måde fed, men ja, kraftig. 
Jeg synes tværtimod hun er meget køn. Og dertil kommer et par søde små bryster. 
At hun skulle være på medicin, tja det kan da godt være, men det er i så tilfælde ikke noget jeg kunne mærke på hende. Overhovedet ikke. Hun snakkede og opførte sig helt normalt imens jeg var der. 
Ja, okay, der rodede da lidt, og der var også lidt hundehår i sengen, så hvis man er meget sart overfor den slags, så synes man vel der er “meget rodet og beskidt” 

men hey, jeg kommer der ikke for at kigge på hendes hjem. Jeg kommer der for at kneppe en skøn lille luder, og det var det jeg gjorde:P

Jeg forlod ihvertfald adressen 20 minutter senere, totalt udtømt.

Hun kan klart anbefales!!!!

Hvad har du fået for den her anmeldelse ?

Skrevet
HMA skrev, for 2 timer siden:

Hvad har du fået for den her anmeldelse ?

Det var da en mærkelig kommentar!!! 

Jeg har haft en dejlig oplevelse hos hende, end of story!! 

Nu har jeg været på denne side i over 8 år, og det er alligevel første gang jeg er blevet mødt med sådan en beskyldning!! 

En anden gang, så prøv lige at tænke lidt først, hvis det da er muligt, før du slynger sådanne beskyldninger ud!!!!

Skrevet
HairyLover skrev, for 5 minutter siden:

Det var da en mærkelig kommentar!!! 

Jeg har haft en dejlig oplevelse hos hende, end of story!! 

Nu har jeg været på denne side i over 8 år, og det er alligevel første gang jeg er blevet mødt med sådan en beskyldning!! 

En anden gang, så prøv lige at tænke lidt først, hvis det da er muligt, før du slynger sådanne beskyldninger ud!!!!

Du modsiger alt det vi andre har nævnt om denne pige!! Så jeg skal bare være sikker på dine motiver. Enten må du jo få det gratis eller du må være usandsynlig ukritisk ift præferencer! 

1. Jo hun er MEGET KRAFTIG!!

2. Hun lugtede MEGET MEGET DÅRLIGT og det var ikke af sæbe!!!!!

3. Hun er IKKE KØN men det er jo som det eneste til fortolkning! 

4. der er direkte ulækkert hos hende og sengetøjet stank og var klamt. Var ikke skiftet i månedsvis!!!!!!

5. Hun er ikke normalt begavet. Hun er helt åbenlyst retarderet!  

Alt i alt må du hellere kigge dig selv i spejlet og se på, hvor du har dine standarder fra!! Og jeg har en klar formodning om det!! Så din truende kommentar kan du stikke op hvor solen aldrig skinner! Jeg skriver præcis, hvad der passer mig!!!!

Skrevet
HMA skrev, for 2 timer siden:

Du modsiger alt det vi andre har nævnt om denne pige!! Så jeg skal bare være sikker på dine motiver. Enten må du jo få det gratis eller du må være usandsynlig ukritisk ift præferencer! 

4. der er direkte ulækkert hos hende og sengetøjet stank og var klamt. Var ikke skiftet i månedsvis!!!!!!

Alt i alt må du hellere kigge dig selv i spejlet og se på, hvor du har dine standarder fra!! Og jeg har en klar formodning om det!! Så din truende kommentar kan du stikke op hvor solen aldrig skinner! Jeg skriver præcis, hvad der passer mig!!!!

Synes du skal tænke over dit ordvalg. Ikke nogen pæn måde at beskrive andre mennesker på. 

Skrevet
HMA skrev, for 20 timer siden:

HMA jeg elsker din beskrivelse! Pigen beskriver sig selv, som renlig og charmerende! Jeg sidder bare og tænker om folk overhoved har øjne i hoved? haha 

Skrevet
mr526 skrev, for 7 timer siden:

HMA jeg elsker din beskrivelse! Pigen beskriver sig selv, som renlig og charmerende! Jeg sidder bare og tænker om folk overhoved har øjne i hoved? haha 

Præcis!! Hahaha ja det er ufatteligt. Billederne siger jo alt!

Redigeret af HMA

Skrevet
Smalhans skrev, den 16.6.2022 at 21:59:

Synes du skal tænke over dit ordvalg. Ikke nogen pæn måde at beskrive andre mennesker på. 

Pæn måde? Jeg beskriver sandheden i modsætning til andre i denne tråd!!

Skrevet
HMA skrev, 1 time siden:

Pæn måde? Jeg beskriver sandheden i modsætning til andre i denne tråd!!

Du er sikkert en halvgammel og halvfed taber.

Skrevet
Smalhans skrev, for 12 timer siden:

Du er sikkert en halvgammel og halvfed taber.

Wauv. Du lyder super intelligent. Men ja jeg er nok “halvgammel” ift en på 25. Til gengæld er jeg slank i modsætning til 60 procent af Danmarks befolkning. Tænker at du nok selv ligger i den høje ende mht vægt siden du ikke finder denne kvinde for værende FED/TYK eller meget overvægtig!

Skrevet

Verden ville være et bedre sted såfremt folk udviste bare en lille smule pli og dannelse.

Hvordan i alverden er det nogen omtaler pigen? Det hører ingen steder hjemme og nu er man også begyndt at svine resten af Danmarks befolkning til.

Hvis man ikke synes om pigen kan man jo bare forholde sig til det. Der er ingen grund til, i min verden, at bruge udtryk som der fremkommer i denne tråd. 

Vis pigen noget respekt. Hun er er levende væsen.

Redigeret af Pele10
Stavefejl

Skrevet

Vi har modtaget adskillige rapporter på denne tråd. 

Der er er enkelt bruger, hvor der går noget tid, inden vedkommende igen kan berige dette forum. 
En mere har også modtaget advarsel.

Kort og godt. Skriv pænt til hinanden. Fremfør kritik på saglig måde. God aften. 

Bryan Mills

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.