Lille pik 3 Skrevet 11. Juni, 2022 hvor kan man få sex på lolland falster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 23 Skrevet 11. Juni, 2022 https://annoncelight.dk/showad/339139 hun virker frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2813 Skrevet 11. Juni, 2022 Bor selv på lf, vil sige pt kør oppe til sjælland efter sex /Thaimassage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 11. Juni, 2022 Mr. Boost skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/339139 hun virker frisk Hun er godtnok en dyr dame. Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1046 Skrevet 11. Juni, 2022 amatør skrev, for 48 minutter siden: Hun er godtnok en dyr dame. Mvh Ja især taget i betragtning, at der ikke rigtigt er noget at finde om hende (jeg kan tage fejl) Det kan jo være hun helst er fri for besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 794 Skrevet 11. Juni, 2022 1400 for en halv time uden kys og blow med hætte! Det kan der ikke være mange gæster til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 23 Skrevet 12. Juni, 2022 amatør skrev, for 14 timer siden: Hun er godtnok en dyr dame. Mvh Hul er et hul - som far plejede at sige det jo, ik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James-Harrigher 9 Skrevet 14. Juni, 2022 (edited) Jeg har besøgt hende, blow var dog uden hætte.. dyr dame, men indlevende og fræk.. anbefales herfra ihverfald Redigeret 14. Juni, 2022 af James-Harrigher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 462 Skrevet 14. Juni, 2022 James-Harrigher skrev, for 3 timer siden: Jeg har besøgt hende, blow var dog uden hætte.. dyr dame, men indlevende og fræk.. anbefales herfra ihverfald Kan du sige lidt mere om oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 664 Skrevet 15. Juni, 2022 Har da jævnligt set annonce fra en blondine i nr. Alslev? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PP 12 Skrevet 26. Juni, 2022 Caya6 kunne absolut også være en mulighed. Jeg har i hvert fald haft en del skønne besøg hos hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg-Gentleman 7 Skrevet 8. Juli, 2022 Jeg tager i somerhuset på Marielyst flere gange årligt og synes generelt, at prisen for en stund med en glædespige på LF er i den høje ende, mens udvalget til tider er stærkt begrænset! Kan p.t. varmt anbefale både Caya og Nora Malkeko. Ellers er de danske glædespiger i både Vordingborg og Næstved et besøg værd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 721 Skrevet 9. Juli, 2022 Der er masser af sex du kan få. Der er for nyligt kommet nogle nye Thaier, som jeg ikke kender. Jeg har ringet nogle få gange, uden telefonen er blevet taget. Det kan skyldes travlhed. Personligt vil jeg tage til Næseved eller København. Udvalget er større og kvaliteten er bedre, så det er turen værd. Eller prøv dig frem. det sker at man er heldig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2813 Skrevet 9. Juli, 2022 migmanden skrev, for 4 timer siden: Der er masser af sex du kan få. Der er for nyligt kommet nogle nye Thaier, som jeg ikke kender. Jeg har ringet nogle få gange, uden telefonen er blevet taget. Det kan skyldes travlhed. Personligt vil jeg tage til Næseved eller København. Udvalget er større og kvaliteten er bedre, så det er turen værd. Eller prøv dig frem. det sker at man er heldig. Hvad angår Thai, er Næstved et godt valg pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg