Hop til indhold
Lille pik

sex på lolland falster hvor

Recommended Posts

amatør skrev, for 48 minutter siden:

Hun er godtnok en dyr dame.

Mvh

Ja især taget i betragtning, at der ikke rigtigt er noget at finde om hende (jeg kan tage fejl) 

Det kan jo være hun helst er fri for besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
James-Harrigher skrev, for 3 timer siden:

Jeg har besøgt hende, blow var dog uden hætte.. dyr dame, men indlevende og fræk.. anbefales herfra ihverfald 

Kan du sige lidt mere om oplevelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Caya6 kunne absolut også være en mulighed. Jeg har i hvert fald haft en del skønne besøg hos hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager i somerhuset på Marielyst flere gange årligt og synes generelt, at prisen for en stund med en glædespige på LF er i den høje ende, mens udvalget til tider er stærkt begrænset! Kan p.t. varmt anbefale både Caya og Nora Malkeko. Ellers er de danske glædespiger i både Vordingborg og Næstved et besøg værd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er masser af sex du kan få. Der er for nyligt kommet nogle nye Thaier, som jeg ikke kender. Jeg har ringet nogle få gange, uden telefonen er blevet taget. Det kan skyldes travlhed.

Personligt vil jeg tage til Næseved eller København. Udvalget er større og kvaliteten er bedre, så det er turen værd. Eller prøv dig frem. det sker at man er heldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 4 timer siden:

Der er masser af sex du kan få. Der er for nyligt kommet nogle nye Thaier, som jeg ikke kender. Jeg har ringet nogle få gange, uden telefonen er blevet taget. Det kan skyldes travlhed.

Personligt vil jeg tage til Næseved eller København. Udvalget er større og kvaliteten er bedre, så det er turen værd. Eller prøv dig frem. det sker at man er heldig.

Hvad angår Thai, er Næstved et godt valg pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...