Hop til indhold
Triton

Dea eller Klokkeblomst25 Kalundborg

Recommended Posts

Er der nogen der ved om hun stadig er aktiv, eller hvordan man kan finde hende igen?

Hun har fjernet sine profiler på SD, men ved hun brugte Snapchat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triton skrev, for 7 timer siden:

Er der nogen der ved om hun stadig er aktiv, eller hvordan man kan finde hende igen?

Hun har fjernet sine profiler på SD, men ved hun brugte Snapchat.

Den snap fjernede hun oss da hun fjernede  dea. Skrev lidt med klokkeblomsten forleden men det blev ik til mere…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Boost skrev, for 3 timer siden:

Den snap fjernede hun oss da hun fjernede  dea. Skrev lidt med klokkeblomsten forleden men det blev ik til mere…

I fik ikke aftalt noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Boost skrev, for 29 minutter siden:

Nej gad ik arb i det når hun ik virkede hu på det som dea var den gang..

Er hun stadig på Snapchat? Bruger det nemlig ikke selv, men ville gerne prøve at aftale noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triton skrev, 1 time siden:

Er hun stadig på Snapchat? Bruger det nemlig ikke selv, men ville gerne prøve at aftale noget.

Det var inaktivt da jeg søgte på hendes snap men ved ik om hun har fået ny, det var måske en ide at finde ud af :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Boost skrev, for 12 minutter siden:

Det var inaktivt da jeg søgte på hendes snap men ved ik om hun har fået ny, det var måske en ide at finde ud af :rolleyes:

Var du flere gange hos hende, og hvordan var det? Havde flere gange prøvet, men så passede det ikke sammen. Plus der var langt og køre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triton skrev, for 15 timer siden:

Var du flere gange hos hende, og hvordan var det? Havde flere gange prøvet, men så passede det ikke sammen. Plus der var langt og køre.

Lad mig sige det kort..

Havde jeg holdt fast i hende den gang, havde vi nok stadig haft det hyggeligt den dag i dag og så overlader jeg resten til din fantasi :P Men hun er alle tiders menneske, både i og udenfor sengen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Boost skrev, for 5 timer siden:

Lad mig sige det kort..

Havde jeg holdt fast i hende den gang, havde vi nok stadig haft det hyggeligt den dag i dag og så overlader jeg resten til din fantasi :P Men hun er alle tiders menneske, både i og udenfor sengen!

Hvorfor holdt du så ikke fast i det? Så i også hinanden uden sex da? Hun virkede ikke til hun ville den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triton skrev, den 12.6.2022 at 08:48:

Hvorfor holdt du så ikke fast i det? Så i også hinanden uden sex da? Hun virkede ikke til hun ville den slags.

Vi så hinanden kun den første og eneste gang. Og siden den dag har jeg heller ik været på Spangsberg på hendes egne :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Boost skrev, for 18 minutter siden:

Vi så hinanden kun den første og eneste gang. Og siden den dag har jeg heller ik været på Spangsberg på hendes egne :P

I hendes område mener du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stiv finger skrev, for 11 timer siden:

J’s vi hade en aftale om nogle dage men det har vi nok ikke nu hvor hun har slettet profilen 

Hun plejede og bruge Snapchat dengang. Ville gerne selv have den og tænker ik du fik den

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...