Hop til indhold

Recommended Posts

DennisMC skrev, for 14 timer siden:

Nogen der kan fortælle noget om hende her ? 

Jeg besøgte Megan i København for en måned siden. Hun er sød og pæn og gav en god GFE med masser af dybe tungekys. God størrelse pik, der var stiv fra start til slut. Hun var både aktiv og passiv. Alt i alt, en ganske god oplevelse. Jeg gav 1400 for 45 minutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DennisMC skrev, for 16 timer siden:

Nogen der kan fortælle noget om hende her ? 

Den bedste gfe jeg har haft i felborg med trans. Kom klokken 1 om natten og hun var stadig frisk. Lækkert tunge kys perfekt sex. Kan kun sige positivt ting om hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
runner1980 skrev, for 10 timer siden:

Hvor stor er hendes pik i virkeligheden? 

Slag på tasken: 14 cm. En god, behagelig størrelse efter min mening...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor feminin ser hun ud? Har lige besøgt en der slet ikke var som på billederne… men megan ser ret lækker ud synes jeg.. er hun det i virkeligheden også eller hvordan er det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Topt skrev, for 14 timer siden:

Hvor feminin ser hun ud? Har lige besøgt en der slet ikke var som på billederne… men megan ser ret lækker ud synes jeg.. er hun det i virkeligheden også eller hvordan er det?

Det er hende på billederne. Jeg tror ikke, de er helt friske. Jeg synes der var kommet lidt mere sul på kroppen. Men hun er ok feminin.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...