Hop til indhold
Guest Brug Min Q København

Mandag d. 13/06/22 kl. 16.00: 24-årige Line fra Amager er klar til gangbang (KUN MÆND PÅ 40+ HAR INTERESSE)

Recommended Posts

Guest Brug Min Q København

Event: Filmet Gangbang
Hvornår: Mandag d. 13/06/22 kl. 16.00
Hvor: Privat lejlighed på Else Alfelts Vej, 2300, KBH S
Antal: Så mange som muligt (men mindst 5)
Krav: Mindst 40 år, velsoigneret, rask, ordentlig, 15 cm eller større viril sprøjteklar pik,  din højde og drøjde passer nogenlunde sammen. Vigtigt du tænder på gangbangs, hvor mange mænd skiftes til at bruge en ung tøs
Pris: Gratis

Trods mange frafald, så var Lines debut som submissiv gangbangtøs i København en succes i forrige uge. Tak til de 8 der dukkede op og gav hende en god oplevelse. Hun er igen klar til at blive brugt. Det foregår endnu en gang i privaten (denne gang i stuen på en større sofa), hvor man kan bolle hende uden for meget snak. Gummi er frivilligt (medbring selv glidecreme og gummi, hvis du ønsker at bruge det), såfremt man er sund, rask og velsoigneret i øvrigt. Når man har skudt kanonen af smutter man igen.

Nøgleordene er: Svedig gangbang, analsex, creampie, deepthroat, blowjob og dybe tungekys.

Jeg filmer eventet, dog uden ansigter - bare pikke i hendes huller. Hvis dette skaber utryghed, så tag en maske på, eller lign. Materialet bruges så Line kan se sig selv efterfølgende.

Jeg skriver det præcise mødested ud senest 2 timer før start, når jeg har bekræftet at vi er nok tilmeldte.

Ses vi?

(Jeg har travlt i denne weekend, så tjekker kun sitet sporadisk, men skal nok svare på jeres spørgsmål og tilmeldinger, når jeg kan og senest søndag eftermiddag. Tilmeld jer herinde eller via mail)

4.jpeg

Redigeret af Brug Min Q København
Tilføjelse af info

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brug Min Q København

Smid mig lige en mail på deltagelse + alder, tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Lassebb skrev, for 17 timer siden:

Tror desværre min pik kun er 14 cm. Lyder ellers vildt godt.

God fornøjelse.

Træk lidt i den i løbet af dagen så er der ingen der opdager det :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brug Min Q København

Vi må desværre aflyse pga. for mange frafald. Tak til dem der tilmeldte sig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brug Min Q København skrev, den 13.6.2022 at 12:51:

Vi må desværre aflyse pga. for mange frafald. Tak til dem der tilmeldte sig :)

Håber at du annoncerer i god tid næste gang. Vi er nogle der gerne vil være med, men opdager det for sent...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...