Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Kunsten at sætte et kondom på

Recommended Posts

Guest … And Justice for All

Da jeg i mine unge dage fik besøg af Ida i min dobbelt seng (en smuk langbenet modeltype jeg havde mødt på dating.dk) gav hun mig det mest fantastiske blowjob. Pludselig tog hun er kondom i munden og gav mig det på med sin mund. Det gjorde faktisk oplevelsen ret lækker - og hun var ikke engang professionel. 
De sidste par gange jeg har været på besøg hos en gp ( i dag inklusiv) har det været en noget ringere oplevelse. Et rødt kondom i str. XL trækker hun ud i og sænker ned over pikken, som var det er brød der skulle ned i bagerposen. Kan ellers huske helt tilbage fra seksualundervisningen i 6. klasse at et kondom skal rulles på. Men den slags har de måske ikke i Ungarn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 15 minutter siden:

Da jeg i mine unge dage fik besøg af Ida i min dobbelt seng (en smuk langbenet modeltype jeg havde mødt på dating.dk) gav hun mig det mest fantastiske blowjob. Pludselig tog hun er kondom i munden og gav mig det på med sin mund. Det gjorde faktisk oplevelsen ret lækker - og hun var ikke engang professionel. 
De sidste par gange jeg har været på besøg hos en gp ( i dag inklusiv) har det været en noget ringere oplevelse. Et rødt kondom i str. XL trækker hun ud i og sænker ned over pikken, som var det er brød der skulle ned i bagerposen. Kan ellers huske helt tilbage fra seksualundervisningen i 6. klasse at et kondom skal rulles på. Men den slags har de måske ikke i Ungarn.

Har prøvet den teknik du beskriver i udlandet. 
super cool. :P

dog ikke prøvet det i Danmark. :lol:
kun brødpose teknikken. 
 

har faktisk undret mig en del over det lige som dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh disse minder ..... undskyld, men jeg ønsker ikke at hijacke denne tråd, men jeg kan ikke stoppe mig selv fra at fortælle, at præcist den "mundteknik" mødte jeg tilbage i de gode tider i Aarhus med legendariske Eva. Fuck mand hvor kunne hun sætte et kondom på uden at man opdagede det :) - ja, det var tilbage i midten af 90'erne, hvor hun huserede på 4.sal og tog en masse mænd helt op i skyerne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Victoria i saunaklubben anvendte den metode.. Fik noget af et chok da jeg var inde med hende første gang og troede hun skulle til at give økofransk:lol:.. 

"NOOO WAIT BABE"

Så pegede hun på sin mund og stak et kondom ud mellem tænderne:ph34r::lol:.. 

 

Brødpose teknikken virker bare mindre kluntet end når det skal rulles ud over.. Jeg må indrømme at være anvender af den omtalte teknik.. Jeg må I gang med at øve mig på mund metoden:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sussan, som ind i mellem er i Slagelse, ellers på Fyn, hun er skrap til det der :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Brødpose teknikken virker bare mindre kluntet end når det skal rulles ud over.. Jeg må indrømme at være anvender af den omtalte teknik.. Jeg må I gang med at øve mig på mund metoden:P.. 

Jeg er sikker på at du kan skaffe nogle forsøgspersoner til det B) Og det gør altså en kæmpe forskel, så gå du i skarp træning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Victoria i saunaklubben anvendte den metode.. Fik noget af et chok da jeg var inde med hende første gang og troede hun skulle til at give økofransk:lol:.. 

"NOOO WAIT BABE"

Så pegede hun på sin mund og stak et kondom ud mellem tænderne:ph34r::lol:.. 

 

Brødpose teknikken virker bare mindre kluntet end når det skal rulles ud over.. Jeg må indrømme at være anvender af den omtalte teknik.. Jeg må I gang med at øve mig på mund metoden:P.. 

Jeg vil da gerne være din Guinea pig  helt for free :P


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 4 timer siden:


De sidste par gange jeg har været på besøg hos en gp ( i dag inklusiv) har det været en noget ringere oplevelse. Et rødt kondom i str. XL trækker hun ud i og sænker ned over pikken, som var det er brød der skulle ned i bagerposen.

Shiiiit... :o

Du stoppede hende vel allerede første gang og fortalte, hvordan det skulle gøres?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt synes jeg ikke det er sindsygt frækt at rulle et kondom på....og jeg er nok lidt traumstiseret over jeg engang virkelig kom til at svirpe pikken.

Jeg rullede den ellers lige så fint på...men ville så lige rette det til ved roden....shit mand - det gjorde sgu ondt på den stakkels mand. 

Derfor foretrækker jeg at min legekammerat selv tager det på.....

Og så kan der jo heller ikke klages over metoden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 9 timer siden:

Pludselig tog hun er kondom i munden og gav mig det på med sin mund. Det gjorde faktisk oplevelsen ret lækker - og hun var ikke engang professionel. 

Sådan ja tak, bare ikke et rødt kondom. Hvem pokker:shock: har opfundet og syntes et rødt kondom, var smart:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om indlægget høre hjemme her, men jeg forsøger:

Hun var en mester til at rulle et kondom ud med munden når man lå der med verdens største stivert og ellers ikke mærkede noget andet.

.Hun vil ikke have sit navn frem her på EG så det respektere jeg.

Men indrømmet: Efter en hel del besøg hos hende hvor jeg simpelthen ikke kunne kunne komme i gummi sagde hun pludselig en dag at vi nu kunne holde op med kondom hvis jeg ellers var enig og turde. Hun var selv beskyttet.

Svagt i kødet som man jo nu engang er, kommer jeg glad op i hende på helt naturlig vis, og efter det påståede at jeg "den eneste der får lov" uden. Man kan tage det som man vil.

 

PS: indlægget var ikke ment som et indlæg i de evige kondomdebatter, så undlad venligst at kommentere på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 2 timer siden:

Efter en hel del besøg hos hende hvor jeg simpelthen ikke kunne kunne komme i gummi sagde hun pludselig en dag at vi nu kunne holde op med kondom hvis jeg ellers var enig og turde. Hun var selv beskyttet.

Man skal nok lige have in mente, nok andre der har fået samme tilbud.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, for 3 timer siden:

Derfor foretrækker jeg at min legekammerat selv tager det på.....

Det tager godt nok, megen af glæden ved at besøge en gp, at selv skulle fumle med det.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Mister69 skrev, for 5 timer siden:

Kæmpe turnoff. Underligt det ofte er de østeuropæiske piger der gør det.

Tror ikke @JenniferRomantica er fra Østeuropa B). Og har meget lidt erfaring med danske piger, så ved ikke om de fleste af dem formår at gøre oplevelsen bare en smule bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 8 timer siden:

Sådan ja tak, bare ikke et rødt kondom. Hvem pokker:shock: har opfundet og syntes et rødt kondom, var smart:-o

De er supersmarte, hvis man sutter med gummi, for de smager af jordbær ;) Og så er de lige en anelse større end de almindelige Londongummier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 17 timer siden:

Kan ellers huske helt tilbage fra seksualundervisningen i 6. klasse at et kondom skal rulles på. Men den slags har de måske ikke i Ungarn.

Der er flere måder at sætte gummi på; rulle, krænge og med munden, de er lige rigtige. Jeg veksler mellem de nævnte alt efter pikkens beskaffenhed, nogle pikke er svære at rulle gummi på, fx hvis kransen er større end hovedet. Nogle mænd finder det ubehageligt at få det rullet på, og nogle vil faktisk helst selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes det er skønt, hvis hun kan rulle det på med munden.. men ellers ingen big deal.. sørger bare for at være glat omkring roden, så det ikke nipper når det skal af igen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, den 11.6.2022 at 06:44:

Tror ikke @JenniferRomantica er fra Østeuropa B)

Hun er jyde. Så hvis man er brite, så kan man med sindsro og uden at lyve, sige JRo er fra Østeuropa...:mrgreen:

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...