Hop til indhold

Den flotteste klinik i Århus

Featured Replies

Skrevet

Hvor er den flotteste Klinik i Århus?

Jeg mener rene lyse lokaler hvor det er muligt at se det man betaler for. De kan jo være nok så smukke, men hvis de er pakket ned i en mørk kælder så er alle misser jo grå:P

Skrevet
Trol skrev, for 7 minutter siden:

Hvor er den flotteste Klinik i Århus?

Jeg mener rene lyse lokaler hvor det er muligt at se det man betaler for. De kan jo være nok så smukke, men hvis de er pakket ned i en mørk kælder så er alle misser jo grå:P

Så skal du nok også udvide med følgende skal haves : reception, booke navngivne behandlere, ikke blændede vinduer etc etc

Kommer til at ligne en fysioterapeut. Jeg ville da sige at klinikken i Viby centret er et godt bud.

Redigeret af Rafale

Skrevet
  • Author
Rafale skrev, for 23 minutter siden:

Så skal du nok også udvide med følgende skal haves : reception, booke navngivne behandlere, ikke blændede vinduer etc etc

Kommer til at ligne en fysioterapeut. Jeg ville da sige at klinikken i Viby centret er et godt bud.

Ja det var måske for meget at forlange, men der er jo forskel på oplevelse om det er gode lokaler eller ikke.

Skrevet
Rafale skrev, den 10.6.2022 at 16:38:

Viby Centret er et godt bud, helt grøn, men dejlig frisk frugt og vand eller tre efterfølgende 

Skrevet

Den i Tranbjergcenteret er fin. Ingen hanky panky med god massage. Da jeg var der var pigen iført thai dragt - mægtig flot. Der er dampkabine og IR ditto

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.