Hop til indhold

Young european masseuse Horsens

Featured Replies

Skrevet

Nu må jeg til at byde lidt ind også. 

Jeg har forleden besøgt hende her: https://annoncelight.dk/showad/322712

Virkelig sød. Jeg følte mig meget pænt modtaget. Atmosfæren var rar og afslappet. 

Det gik først op for mig, hvor godt det havde været efter jeg var gået, hehe. Det var virkelig godt..

Fik en times nuru massage og der blev ikke sparet på indlevelsen. Olieret, dejligt, sensitivt med intens afslutning. Melting GIFs | Tenor

Hende kan I roligt besøge. :) 

Skrevet

Hej NordicBear,

Spændende, er hun let at få kontakt til? og er der en diskret adgang til hendes "hule"

Hilsen

Goodfuck

Redigeret af goodfuck

Skrevet
  • Author
goodfuck skrev, for 7 minutter siden:

Hej NordicBear,

Spændende, er hun let at få kontakt til? og er der en diskret adgang til hendes "hule"

Hilsen

Goodfuck

Det synes jeg hun er og så er stedet ganske almindeligt, så.. Så længe du ikke selv vækker for megen opsyn. :D

Skrevet
NordicBear skrev, for 3 timer siden:

Nu må jeg til at byde lidt ind også. 

Jeg har forleden besøgt hende her: https://annoncelight.dk/showad/322712

Virkelig sød. Jeg følte mig meget pænt modtaget. Atmosfæren var rar og afslappet. 

Det gik først op for mig, hvor godt det havde været efter jeg var gået, hehe. Det var virkelig godt..

Fik en times nuru massage og der blev ikke sparet på indlevelsen. Olieret, dejligt, sensitivt med intens afslutning. Melting GIFs | Tenor

Hende kan I roligt besøge. :)

Tilbyder hun noget extras??  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.