Hop til indhold
fræk6

Melisa hot Aalborg

Recommended Posts

Guest Søren A

Det kommer overhovedet ikke bag på mig. Har forlængst droppet at besøge mørke piger, da de fusker med billeder m.v., i sådan en grad, at man næsten ikke kan forstå, at de selv kan få sig til det. 
 

“Total uduelig” Meget god formulering og du har ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De snyder jo ikke bare med billederne. De gider intet og er fuldkommen ugidelige med det samme pengene har skiftet hænder. Jeg droppede sorte piger for mange år siden. Dog er der Kesa i Randers som den eneste undtagelse jeg har hørt om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv2
HMA skrev, for 36 minutter siden:

De snyder jo ikke bare med billederne. De gider intet og er fuldkommen ugidelige med det samme pengene har skiftet hænder. Jeg droppede sorte piger for mange år siden. Dog er der Kesa i Randers som den eneste undtagelse jeg har hørt om.

Sådan går når man betaler med sorte penge :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan let opfattes racistisk, men jeg har også haft dårlige erfaringer med sorte piger. Undtagen Tiffany og en pige på Aarhuskanten, som er stoppet for få år siden. Jeg har den teori, at en større del af de afrikanske piger er handlede og derfor har meget lille fortjeneste at deres arbejde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 18 timer siden:

Det er ikke hende på billederne - det er så langt fra, at man tror det er løgn - hun kunne  lige så godt bruge billeder af en hvid pige

Totalt spild af tid og penge  - endnu en sort pige der er total uduelig

 

 https://annoncelight.dk/showad/338148

 

Jeg har aldrig forstået i de piger- og måske deres bagmænd der gider fuske med billeder og ydelser, og skabe de konflikter med os kunder som det ofte gør, og dårlige anmedelser her, bør give færre kunder 

knus og g weekend til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har aldrig forstået i de piger- og måske deres bagmænd der gider fuske med billeder og ydelser, og skabe de konflikter med os kunder som det ofte gør, og dårlige anmedelser her, bør give færre kunder 

knus og g weekend til alle

Vi er enig,

jeg tror der er så mange kunder - og langt de fleste er ikke her, så de opdager det ikke, før de har besøgt pigen, at det var spild af penge og tid

Når en mand står med en liderlig pik - og det så ikke lige er pigen, han så på billederne - så kræver det karakter at gå igen - og bruge tid på at finde den næste - jeg tror de fleste tager chancen.

så er der os, der besøger mange gp, og har god tid, så betyder det ikke så meget at gå - også alligevel bliver man snydt en gang i mellem, (som jeg blev denne her gang) så ved man de næste mange måneder, når man besøger en gp, og mavefornemmelsen ikke er god - så går man

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, 1 time siden:

Det kan let opfattes racistisk, men jeg har også haft dårlige erfaringer med sorte piger. Undtagen Tiffany og en pige på Aarhuskanten, som er stoppet for få år siden. Jeg har den teori, at en større del af de afrikanske piger er handlede og derfor har meget lille fortjeneste at deres arbejde.

 

Jeg giver dig ret - efter mange år i branchen som køber af gp - så vinder de afrikanske piger med dårlig service og falske billeder 100%

skulle jeg tjene penge, ville jeg aldrig sælge en afrikansk kvinde, jeg har svært ved at se hvad der kan være af fortjeneste i sådanne en - jeg tvivler på mennesker der gør det - syntes de er en god forretning, er man forretningsmand i sådanne en verden, Tor jeg de vil kunne tjene langt fler penge på andre ting, med samme risiko -  dog aner jeg intet om det - en ting er sikkert, der kommer til at gå laaaang tid - før jeg prøver en “neger” igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
deralte skrev, for 10 timer siden:

Undtagen Tiffany og en pige på Aarhuskanten, som er stoppet for få år siden.

Og så kan vi tilføje hende Jeanette, der kommer til Aalborg en gang eller to om året. Hende den storbarmede der gør mest i tantramassage og den slags. Hun har ægte billeder og virkelig flot. 
 

Men ja, jeg er fuldstændig enig med dig. Det er fuldstændig vildt som de mørke piger snyder og bedrager med deres billeder og ydelser. Er selv stoppet for længst med besøge dem. 
 

Og det er næsten hyklerisk morsomt, som de gør det. De billeder de lægger ud er så vanvittig langt fra pigen på stedet, at man næsten ikke ved om man skal grine eller græde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...