Hop til indhold
deralte

Kastetvej 88, Aalborg

Recommended Posts

På Kastetvej 88, på hjørnet af Kastetvej og Suensonsgade i kælderbutikken, hvor det i mange år var Bent, der havde en frisørsalon. Der er der, nu kommet en Thai massage butik.

Den måtte prøves, om ikke for andet så af nostalgiske grunde, når jeg nu i så mange år var blevet klippet i de samme lokaler.

Jeg gik direkte ind i butikken uden at have ringet i forvejen. Der sad 3 thaidamer og snakkede. Den ene med en aggressiv minihund på skødet. De var søde og venlige og spurgte, om jeg ville have massage nu, og det måtte jeg indrømme at jeg ville. Det var derfor jeg var kommet. Jeg forhørte mig, om de kunne give hård massage, da jeg ikke ville betale for blid oliesjask (jeg formulerede mig lidt høfligere, men det var det jeg mente). Damerne forsikrede mig, at det kunne de godt levere.

Massagerummet var delt i to af et forhæng og der var en madras på gulvet hvert sted. Alt så lyst rent og nyt ud, så alt ialt tiltalende.

Damen der gav mig massage var en spinkel kvinde på ca. 40 år, og jeg fik en udmærket hård massage til 300 kr. for 1 time.

Om man kan tilkøbe ekstra ydelser? Det ved jeg ikke. Jeg spurgte ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...