Hop til indhold

Recommended Posts

Halløjsa igen piger :D

Forsøgte at lave en aftale med danske Nelly, som netop har fået lidt ros herinde, men hun var desværre ikke ledig før start næste uge :(

Og nu var jeg kørt godt op i gear efter

“young blood” :wub:

Falder så over Karinas annonce… og med lidt tekst frem og tilbage, laver jeg en GFE aftale med hende, 
 

Hun holder til i midtbyen tæt på havnen i en opgang med børn boende i etagen under :shock:

Kommer ud og åbner…. Og tænker at det er hende som er på billederne… dog med lidt mere på sidebenene, men ellers naturlig smuk, dog med meget makeup på øjnene og kunstige lange vipper… langt hår som er extensions og som man ikke måtte rive i :(  lange store bløde bryster med vorterne pegende nedad. 

Et lille værelse på 5 kvm, med en 3/4 seng

Hun fortæller at hun er fra Budapest og 25 år på dårligt engelsk da jeg spørger, imens hun finder sagerne frem som hun iøvrigt et lidt længe om…. Observere også at sengen ikke engang er redt fra sidste kunde (total turn off for mig desværre) Og dette bliver gjort med et tæppe ovenpå bare. 


Vådservietter på kalorius, og så begynder hun på blow without…. Og dette var hun ganske ferm til. 

MEN så stopper festen også her…..  

Ingen berøring af skridtet…. Blidt på brysterne… peb da jeg slikkede på hendes nipples… først cowgirls on top… hoppede så jeg kunne mærke alle kiloerne fra hende, kælet for hendes ben, som har 4 dages stubbe på :huh:  spørger om jeg vil Doggy fucky, men der slutter jeg altid ;) Hun ligger jeg på ryggen, og så vil jeg gerne have benene op til nakken, dette var hellere ikke muligt… og ber så om min favorit doggy for at få det overstået… og tænk sig… dette kunne jeg ikke engang formå, så uengageret hun nu var. 
River domet af, for at færdiggøre mig selv, og hun giver mig så et stk. skinneben jeg kan få lov at komme ud over, samt to lip kiss blev det til over de 20 min besøget tog i alt, for jeg havde opgivet allerede 19 min. tidligere, da jeg allerede der fik felling af hendes aktivitet :rolleyes:

Bemærker på vej ned af trapperne igen at mine hænder dufter af gammelt sved :oops:

og ja… jeg havde været i shower som altid inden jeg laver aftaler !

JEG KOMMER IKKE IGEN !

Og tænker i nok må drømme om GoldenShower ved hende :lol::lol::lol:


30 min masage ,sex with condom ,69,bj without condom ,kiss,Goldenshower,800 kr 

https://annoncelight.dk/showad/344841

 

Og tænker dette her er pigen som havde nabo værelset, dog uden kunder da jeg var der  

https://annoncelight.dk/showad/344845

 

See U until next time :ph34r:

P. S  Få nu skrevet nogle anmeldelser her fra Esbjerg, så alle ikke dumper i de forkerte huller :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...