Hop til indhold

HOT THAI PIGE TIlBAGE I RANDERS

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/344469

Kan ikke fortæl jeres oplevelse om hende her

Skrevet

Det er Emmie fra Yomi Massage i Vester Kirkestræde. Jeg har haft fornøjelsen et par gange. Billederne passer 100%. Hun er en super sød pige, venlig og serviceminded. Jeg ved ikke meget om massagen idet vi, højest, nåede fem minutter af den før lysten overmandede os begge. :D

Hun er en indlevende, meget aktiv og grådig elskerinde. Hun er nok i min top to af thai kvinder, sammen med Mi Mi.

Skrevet
Bosse1910 skrev, for 47 minutter siden:

Er hun til anal også

Aner det ikke, jeg har ikke spurgt.

Skrevet

Jeg har også været på besøg og helt enig med grabbing hun er super sød dejlig virker til at elske sex og sikke en krop hun har :Pmassagen var klart i den bedre halvdel :) Sexen var dejlig spurgte heller ikke om anal                    kan kun anbefale jer at besøge hende god fornøjelse:D og god weekend

Skrevet

Er det hende der også har været i Markedsgade?

Skrevet
Grabbing skrev, for 9 timer siden:

Det er Emmie fra Yomi Massage i Vester Kirkestræde. Jeg har haft fornøjelsen et par gange. Billederne passer 100%. Hun er en super sød pige, venlig og serviceminded. Jeg ved ikke meget om massagen idet vi, højest, nåede fem minutter af den før lysten overmandede os begge. :D

Hun er en indlevende, meget aktiv og grådig elskerinde. Hun er nok i min top to af thai kvinder, sammen med Mi Mi.

Mi mi??

fortæl lidt om hende og hvor man kan finde hende..

Skrevet

Emme er en fantastisk skøn kvinde

• 2 weeks later...
Skrevet
Jyskpik skrev, 1 time siden:

Det er vist et forkert link?

Nej, det er Mi Mi jeg nævnte

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.