Hop til indhold
Guest Randers15

HOT THAI PIGE TIlBAGE I RANDERS

Recommended Posts

Det er Emmie fra Yomi Massage i Vester Kirkestræde. Jeg har haft fornøjelsen et par gange. Billederne passer 100%. Hun er en super sød pige, venlig og serviceminded. Jeg ved ikke meget om massagen idet vi, højest, nåede fem minutter af den før lysten overmandede os begge. :D

Hun er en indlevende, meget aktiv og grådig elskerinde. Hun er nok i min top to af thai kvinder, sammen med Mi Mi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været på besøg og helt enig med grabbing hun er super sød dejlig virker til at elske sex og sikke en krop hun har :Pmassagen var klart i den bedre halvdel :) Sexen var dejlig spurgte heller ikke om anal                    kan kun anbefale jer at besøge hende god fornøjelse:D og god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 9 timer siden:

Det er Emmie fra Yomi Massage i Vester Kirkestræde. Jeg har haft fornøjelsen et par gange. Billederne passer 100%. Hun er en super sød pige, venlig og serviceminded. Jeg ved ikke meget om massagen idet vi, højest, nåede fem minutter af den før lysten overmandede os begge. :D

Hun er en indlevende, meget aktiv og grådig elskerinde. Hun er nok i min top to af thai kvinder, sammen med Mi Mi.

Mi mi??

fortæl lidt om hende og hvor man kan finde hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...