Hop til indhold
Pølsemanden

Lucy, ladyboy i Nørresundby

Recommended Posts

Havde kigget på Lucys billeder og annoncetekst på annoncelight.dk samt læst diverse anmeldelser flere steder og tænkte: hvorfor ikke prøve ...

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4384&lan=da

Fik nemt en aftale på sms og aftalte forløbet med 1 time med hele pakken til 1800.

Hun var ledig, så jeg kunne bare komme.

Nemt at finde og anvisninger på sms, da jeg stod nede foran døren, så jeg nemt fandt lejligheden. Pænt sted.

Hun er ganske sød og service-minded. Måske lige på grænsen for nogle, da hun har smalle hofter og pænt brede skuldre. Det ses ikke tydrligt på billederne, men billederne er såmænd ægte nok. Jeg havde selv foretrukket en mere feminin figur, men jeg var jo kommet og lysten vandt. Oplevelsen fejlede ikke noget!

Jeg fik en god massage, mens jeg lå på maven, og hendes hårde pik "smuttede" lidt ind og ud af min jomfruelige røv til sidst i massagen, mens hun bevægede sig frem og tilbage for at massere ryggen i lange strøg.

Så kom jeg om på ryggen og fik et godt blowjob og blev derefter kneppet blidt i missionæren (en underlig fornemmelse her 1. gang, men hun var blid) og derefter blev jeg mundkneppet, da hun tog kondomet af og satte sig op på min brystkasse.

Vi skiftedes til at sutte pik og lege, inden jeg tog hende bagfra, derefter bad hende om at ligge på ryggen, så jeg kunne slikke hendes kugler og hårde pik igen, indtil hun gjorde klar til, at jeg kom op at sidde på hendes pik, der let smuttede ind i min nu ikke-jomfruelige røv igen. Hun spillede pik på mig, mens hun blidt kørte sin pik op i mig igen og igen.

Da jeg var ved at komme, flyttede jeg mig op på hendes bryster og gav hende min pik i munden, indtil ladningen kom.

Fik et bad bagefter, noget at drikke og lidt hyggesnak, inden jeg igen stod nede på gaden 1 time efter ankomst.

En ganske god oplevelse med lidt af hvert. En sød og imødekommende pige, der faktisk er rigtig god til at massere også.

Kan du klare de noget brede skuldre og smalle hofter, venter der dig en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...