Nellythehot 5 Skrevet 9. Juni, 2022 Fredag den 24/6 kl 14.00-16.30. LOKATION. : darkroom 2 i Esbjerg/ Ingemanns alle 57c Afholdes helt unikt “gang bang” hvor jeg MissNelly, invitere indefor til en fræk kinky oplevelse, som vil byde på frækt brug af MissNelly’s nytæmmede kneppedukke der flittigt med åben mund og spredte ben vil tage godt imod alle! Tøsen er godt trænet i både mund/Hals og tøserøven! Tøserøven og munden er frisk på at få en masse pik, i alle størrelser! Jeg MissNelly overværer hele seancen, og vil efter lyst og behov deltage, men i er altid velkommen til at spørge mig under seancen. Dog ingen direkte sex med MissNelly på dagen. Dette skal bookes privat med hende, før eller efter seancen. I må komme hvor i har lyst, mund, ansigt mv. i må dog ikke komme i tøserøven, da tøserøven kun tager i mod med kondom! Men han sutter gerne uden kondom! Tøsen er selvfølgelig dresset godt op med, kjole, stilletter og parykker ! Tilmelding vil ske på nr: 50 16 91 58 (HUSK AT SKRIV “SLAVE” i beskeden) Depositum indbetales ved tilmelding. depositum betales ikke tilbage, uanset begrundelse for aflysning. Medmindre aflysningen kommer fra min side selvfølgelig. Pris: 1000.- Depositum : 500.- Antal deltagere 12 deltagere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCreampie 5 Skrevet 10. Juni, 2022 Øh Sissy Tøsen, hvad er det for en bule som hænger nedenunder Sizzy tøssen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg