Hop til indhold
Rugbrød

Professional erotic masseuse Silvia

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/225384
 

har haft den bedste oplevelse nogensinde og skal besøge denne dejlige kvinde hurtigs muligt igen. Og vil fremover kun benytte mig at besøge denne kvinde av av penge pung men alle pengene værd 
 

kommunikation gik fint, hurtig svar, hvis hun ikke svarer er det fordi hun arbejde skrev hun. 
 

stedet er lidt sværd at finde men hun vil guide dig. 
 

kommer op og hun står smilende og tager imod en, så venlig og imødekommende at man føler sig velkommen fra start til slut. 
 

ind i bad og da jeg kommer ind, står hun så flot og dejlig hun er uden noget tøj, WOW er malløs. 
 

har ikke prøvet Tantra før, men det er ikke sidste gang. Så var lidt spændt og nervøs men det faldt hurtigt væk efter kort tid. 
 

hun har en dejlig flot krop, med bryster som sidder som de skal, tynd ja gude dejlig altså 

hele forløbet var jeg i en anden verden, tog kun en time men næste gang bliver 2-3 timer, og mærke hendes krop, og den måde hun Kærtegnede en på det er så fantastisk, det er godt nok første gang og kan ikke sammenligne men det er satme godt, hun kan få en helt ud hvor man bare ligger og rystet nærmest, blev sgu helt flov på et tidspunkt da jeg bare lå og stønnede, ja sorry for info. 
 

men kan sige det er den største anbefaling håber i kan få en tid for kan love jer for en ting at hun får mange besøg af mig det er 100% 

tusind tak for en kanon oplevelse og vi ses SNART !!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilslutte mig at hun er en klasse for sig. Hun indlever sig og kan sit kram. Og så hjælper det oveni at hun er ligetil at snakke med og har en fantastisk krop

 

Redigeret af LillePalle99

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Ja, det er svært at beskrive, hvad det er hende Silvia kan, men hun har stadigvæk æren af, den dag i dag, at have givet mig den længste orgasme jeg nogensinde har fået. Hun er ret fantastik og dygtig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, 1 time siden:

Ja, det er svært at beskrive, hvad det er hende Silvia kan, men hun har stadigvæk æren af, den dag i dag, at have givet mig den længste orgasme jeg nogensinde har fået. Hun er ret fantastik og dygtig <3

Jeg tror forskellen er at hun er seriøs med det hun gør, og bliver derfor rigtig dygtig til det. Og så er hun intens og indlevende og god til at aflæse hvad reaktioner hendes berøringer frembringer. Og vigtigst så tror jeg hun kan lide det hun gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...