Hop til indhold
Guest sexes

Nathalie sød, men

Recommended Posts

Guest sexes

https://annoncelight.dk/showad/324765Nathalie er sød, er god med munden, og nem at snakke med, så hvis det er første gang man køber sex, og man er nervøs så vil hun være et godt valg

Der var også noget som var træls, hendes fisse lugtede surt, jeg valgte at blive da fisse slikning, ikke var noget jeg havde lyst til den dag, håber for hende og hendes fremtidige kunder at hun får styr på det.

Hun havde hår på benene, altså når det stikker, jeg synes det var uprofessionelt, har en kvinde som jeg har besøgt over 100 gange, og ikke en eneste gang har hun haft hår på benene

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

*Så så man lige Jennifer farer ud i bad og barberer ben:ph34r::lol:..*

*Pianistinden stødte hoften ind i klaveret i hast for at løbe med* :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Overvejede virkelig et besøg i dag i Odense, men lige netop de 2 ting kan jeg altså ikke med. Så det må blive en anden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes

Har været sammen med hende igen, og denne gang var der ikke noget at være utilfreds med, hun er simpelthen så sød og dejlig at være sammen med. Havde været i en dame butik og købe nogle lange strømper, tænkte at hun kun tage dem på, hvis der var hår på hendes ben, men der blev ikke brug for dem, men så har jeg dem til næste gang, jeg render ind i en pige som stikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexes skrev, for 10 timer siden:

Har været sammen med hende igen, og denne gang var der ikke noget at være utilfreds med, hun er simpelthen så sød og dejlig at være sammen med. Havde været i en dame butik og købe nogle lange strømper, tænkte at hun kun tage dem på, hvis der var hår på hendes ben, men der blev ikke brug for dem, men så har jeg dem til næste gang, jeg render ind i en pige som stikker.

Tak for tilbagemeldingen. Hun virker til at være superdejlig. Hvordan var status "forneden". Velduftende? Glat eller "naturlig"?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...