Hop til indhold
Denliderligesmed

Miss Nelly i Esbjerg! Super vanedannende !

Recommended Posts

Jeg faldt over dette site et stykke tid efter mit besøg hos frække Nelly! Så en anden havde skrevet en anmeldelse, så det måtte jeg også gøre, det fortjener hun!

hun er den smukkeste glædespige jeg har mødt i min tid! Og den mest nærværende og frække pige jeg længe har været sammen med!

 

jeg var super nervøs ved ankomst, det sluttede hurtigt - da hun med sin varme og sprudlende person får en til at slappe af ! 
 

jeg bestilte en time med hende, og jeg fik endda lidt mere, da hun glemte at sætte uret. 
 

Hun giver nok verdens bedste blowjob, og så har hun den smukkeste stramme lille fisse , som man kan slikke hele dagen lang. 

hendes orgasmer er fantastiske, selv jeg kunne mærke hun kom!

 

hun får 10/10 stjerner herfra !!! 
 

https://annoncelight.dk/showad/345125

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 4 timer siden:

Anmeldets profil oprettet for 23 timer siden....

Man skal vel starte er sted… 

jeg mener nu også at Nelly har fået gode anmeldelser tidligere, hvis hun er den jeg tænker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, 1 time siden:

Man skal vel starte er sted… 

jeg mener nu også at Nelly har fået gode anmeldelser tidligere, hvis hun er den jeg tænker på.

Hvorfor ændre navn hvis der er gode anmeldelser? Nok snarere modsat skal du se 

Redigeret af skytten75
F

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er besøger ingen gp'ere i Esbjerg mere. For det første er 80 procent af billederne falske, for det andet er udbuddet og kvaliteten af de ægte piger virkeligt ringe. Besøger kun DinaG fra tid til anden, når hun er i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er besøger ingen gp'ere i Esbjerg mere. For det første er 80 procent af billederne falske, for det andet er udbuddet og kvaliteten af de ægte piger virkeligt ringe. Besøger kun DinaG fra tid til anden, når hun er i byen.

Er det efter besøg hos Nelly eller hvad hun kalder sig idag, du er kommet til den konklusion? 

@Esbjerghanhund

Del dette indlæg


Link til indlæg
skytten75 skrev, for 21 timer siden:

Er det efter besøg hos Nelly eller hvad hun kalder sig idag, du er kommet til den konklusion? 

@Esbjerghanhund

Nej, blot det generelle indtryk af de anmeldelser og snak vedr Esbjerg og omegn herinde på E.G.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...