Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende her i går - og det var noget af en skuffelse. 

I hendes annonce, lægges der op til at hun elsker at tage styring, frække kys for og bag med mere. Pigen er sød nok og det er hende som er på foto, men her stopper det så også.

Jeg bestilte 20 min. - hvor hendes "styring" bestod i, at hun sad med lillebror i hånden og nussede den lidt. Da jeg blev træt af det, fik jeg hende om på ryggen og tog så selv styring i form af oral til hende. Det tændte da så en smule liv i hende, som resulterede i at hun ville kneppes. Det fungerede så ikke så godt for mig - hun var lidt for "slap" - så det endte med at hun suttede mig til udløsning. Normalt er det pigen som har travlt med at få "seancen" overstået - i dette tilfælde, var det kunden.

Sted: 1 - Hun er lejet ind hos en privat (der stod en ældre dansk kvinde i køkkenet og lavede mad da jeg kom ind) hvor værelset stødte lige op til....total turn off....

Pige: 7 Hun ser okay ud - men total forladt for initiativ

Pris: 7 700 kr. for 20 min. er ok.

 

Kommer jeg igen - klart NEJ.

https://annoncelight.dk/showad/344031

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Hana er sød og smuk, men har vist ikke rigtig kendskab til løfterne i annoncen. Blev sendt i bad, for hun ønskede mig helt ren, hvilket er OK til den forventede intimitet.

I betragtning af annoncens løfter om ret så kinky sex virkede det noget tamt, at bruge lang tid på blid massage af benene endda uden at komme for tæt på det tredje ben i midten. Herefter lidt blow, på mit initiativ 69, aftalte CIM med cum-swap. Det gav så et regulært kys, som blev fulgt af flere, men før dette stod det ellers ikke på programmet. Så ville jeg have en tur med strap-on, men der var kun 10 min tilbage, og hvis jeg ville have bad. Hun skulle også tisse. Det fik jeg så udnyttet til golden shower i brusenichen og efterfølgende fælles bad. Så lidt fik jeg ud af det.

Da jeg kom tilbage til bilen, var der gået 40 min. Det er derfor meget bekvemt, at uret i bollerummet går 20 min for hurtigt. Vi starter jo på dansk normaltid og slutter efter bollerumsuret.

Kommer jeg igen til annonceteksten? klart ja, men en gentagelse af den reelle oplevelse er udelukket. Ærgerligt, for hun er sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...