Hop til indhold

Top Thai Wellness Banestrøget 23 2sal

Featured Replies

Skrevet

Banestrøget 23 2sal
En kæmpe skuffelse ringede og fik en tid meget hurtigt klokken 08.30 om morgenen, klokken 9 vej ud af døren igen det var en kæmpe skuffelse silikone 

Skrevet
Norman06 skrev, for 14 minutter siden:

Banestrøget 23 2sal
En kæmpe skuffelse ringede og fik en tid meget hurtigt klokken 08.30 om morgenen, klokken 9 vej ud af døren igen det var en kæmpe skuffelse silikone 

Hvor lå skuffelsen ?

Skrevet
  • Author
Den ærlige skrev, for 5 minutter siden:

Hvor lå skuffelsen ?

Skuffelsen man bliver lukket ind i rummet du kan bare tage dit tøj af og så derfor hun ud af døren igen der kom 5 minutter efter 10 minutter efter jeg skulle bare gå så stærkt jeg har aldrig været ude for noget lignende Skuffelsen man bliver lukket ind i rummet du kan bare tage dit tøj af og så derfor hun ud af døren igen der kom 5 minutter efter 10 minutter efter jeg skulle bare gå så stærkt jeg har aldrig været ude for noget lignende

Skrevet
Norman06 skrev, for 3 minutter siden:

Skuffelsen man bliver lukket ind i rummet du kan bare tage dit tøj af og så derfor hun ud af døren igen der kom 5 minutter efter 10 minutter efter jeg skulle bare gå så stærkt jeg har aldrig været ude for noget lignende Skuffelsen man bliver lukket ind i rummet du kan bare tage dit tøj af og så derfor hun ud af døren igen der kom 5 minutter efter 10 minutter efter jeg skulle bare gå så stærkt jeg har aldrig været ude for noget lignende

Når ok :ph34r:

Skrevet

Norman06 

Det gik vidst også stærkt for dig, alt skrive denne anmeldelse, 5 minutter efter 10 minutter :wub:

Hva foregik der der ellers :D i de 5 minutter :wacko:

Butterfly 

• 9 months later...
Skrevet

Nårh, nu har jeg efterhånden været herinde på eroguide nogen gange inden jeg har været på besøg hos forskellige piger. 
Tænker det tid til at oprette en bruger, og ja skulle nok også ha fundet denne anmeldelse inden jeg besøgte Banestrøget / Top thai. 

Anyway, meget ivrig for besøg er de, når man så kommer, skal alt sprittes af, ingen intimitet eller indlevelse. Hvis man syntes 500 er for lidt for 15 min, så skal man ikke tilbyde det. 
Har i hvert fald aldrig oplevet så dårlig, stressende og ligegyldig service fra en thai i de 5 min det tog - og ja, så skød jeg den sgu bare af og sagde hej hej. Et gensyn blir det aldrig. 

Men okay, oplevelsen gjorde da at jeg endelig fik taget mig sammen til oprette en bruger. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.