Hop til indhold

Recommended Posts

Banestrøget 23 2sal
En kæmpe skuffelse ringede og fik en tid meget hurtigt klokken 08.30 om morgenen, klokken 9 vej ud af døren igen det var en kæmpe skuffelse silikone 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Norman06 skrev, for 14 minutter siden:

Banestrøget 23 2sal
En kæmpe skuffelse ringede og fik en tid meget hurtigt klokken 08.30 om morgenen, klokken 9 vej ud af døren igen det var en kæmpe skuffelse silikone 

Hvor lå skuffelsen ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 5 minutter siden:

Hvor lå skuffelsen ?

 

Skuffelsen man bliver lukket ind i rummet du kan bare tage dit tøj af og så derfor hun ud af døren igen der kom 5 minutter efter 10 minutter efter jeg skulle bare gå så stærkt jeg har aldrig været ude for noget lignende Skuffelsen man bliver lukket ind i rummet du kan bare tage dit tøj af og så derfor hun ud af døren igen der kom 5 minutter efter 10 minutter efter jeg skulle bare gå så stærkt jeg har aldrig været ude for noget lignende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Norman06 skrev, for 3 minutter siden:

Skuffelsen man bliver lukket ind i rummet du kan bare tage dit tøj af og så derfor hun ud af døren igen der kom 5 minutter efter 10 minutter efter jeg skulle bare gå så stærkt jeg har aldrig været ude for noget lignende Skuffelsen man bliver lukket ind i rummet du kan bare tage dit tøj af og så derfor hun ud af døren igen der kom 5 minutter efter 10 minutter efter jeg skulle bare gå så stærkt jeg har aldrig været ude for noget lignende

Når ok :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Norman06 

Det gik vidst også stærkt for dig, alt skrive denne anmeldelse, 5 minutter efter 10 minutter :wub:

Hva foregik der der ellers :D i de 5 minutter :wacko:

Butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nårh, nu har jeg efterhånden været herinde på eroguide nogen gange inden jeg har været på besøg hos forskellige piger. 
Tænker det tid til at oprette en bruger, og ja skulle nok også ha fundet denne anmeldelse inden jeg besøgte Banestrøget / Top thai. 

Anyway, meget ivrig for besøg er de, når man så kommer, skal alt sprittes af, ingen intimitet eller indlevelse. Hvis man syntes 500 er for lidt for 15 min, så skal man ikke tilbyde det. 
Har i hvert fald aldrig oplevet så dårlig, stressende og ligegyldig service fra en thai i de 5 min det tog - og ja, så skød jeg den sgu bare af og sagde hej hej. Et gensyn blir det aldrig. 
 

Men okay, oplevelsen gjorde da at jeg endelig fik taget mig sammen til oprette en bruger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...