The Youngster 17 Skrevet 8. Oktober, 2013 Lærer i problemer efter nøgenbilleder Sådan en lærer burde alle drenge som går i skole have. Minder en smule om Jennifer Love Hewitt? Det burde være hende som stod for seksualundervisningen. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Oktober, 2013 Her er mere af hende, undskyld mig men hun lyder ikke særlig smart, men flot er hun Jeg tror ikke jeg ville lære ret meget, ud over at spille P--BIB hvis hun var min spansk lærerinde, http://www.youtube.com/watch?v=sLAnMy3zv5g&noredirect=1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 9. Oktober, 2013 Hende vil jeg gerne have som lærer, men jeg tvivler på at jeg vil lære noget som helst, ellers skal hun også være god til andet end se godt ud. Meen der har da været lærerinder i mit skole liv jeg gerne vil have haft lidt privat undervisning af :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 9. Oktober, 2013 Hun er godt nok lækker Og så helt ærligt, piger der jæger og kan skyde er da frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 9. Oktober, 2013 Hun er godt nok lækker Og så helt ærligt, piger der jæger og kan skyde er da frækt. Piger med skyder skal man ikke pisse af... jeg foretrækker klatretøser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 9. Oktober, 2013 Hvorfor er hun mon lige blevet spansklærer? Hun er da ikke voldsomt veludrustet der foran.... Når jeg ser hende, får jeg mere lyst til lidt fransk, dansk eller græsk undervisning! Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 9. Oktober, 2013 Her er der nøgen billeder af den lækre lærerinde https://www.google.dk/search?q=Coed+Cri ... 728%3B1152 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 825 Skrevet 12. Oktober, 2013 Amerikanerne er så sexforskrækkede. Hvis hun skulle undervise på et dansk gymnasium ville man se hende som et effektivt tiltag, der kunne få fraværsprocenten til at falde markant hos drengene ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 12. Oktober, 2013 Frej godt set, og drengene skulle nok også være vågne i hendes timer. Svedere kunne man så bare håbe på :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Oktober, 2013 Amerikanerne er så sexforskrækkede. Hvis hun skulle undervise på et dansk gymnasium ville man se hende som et effektivt tiltag, der kunne få fraværsprocenten til at falde markant hos drengene Ja men lad os invitere hende til Danmark, så sidder jeg gerne på skolebænken igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg