Hop til indhold
Guest PoulAfDannebrog

Rebecca i Esbjerg

Recommended Posts

Guest PoulAfDannebrog

https://annoncelight.dk/showad/345106

Holder til i en boligblok med en kollega som jeg ikke har navnet på og udefra ser det ud som et sted, hvor jeg helt sikkert skal låse bilen (fik adressen). Har bedt hende bekræfte at billederne er ægte og af hende, da jeg står til at skulle køre nogle km. hvis hun skal besøges. Svaret fra hende er, at det er bedst jeg bare kommer og ser at jeg ellers kan vælge hendes kollega.

..Hvad siger jeres mavefornemmelse(r)?

Måske én fra Esbjerg tager én for holdet og rapporterer tilbage? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Pinkman skrev, for 10 timer siden:

Billederne ser ud til at være af en "Maddy Maye"  https://mobile.twitter.com/maddymayee_ 

..og Esbjerg har længe været fuld af svindlere med falske fotos, så jeg ville ikke køre mange km, hvis hun ikke kan/vil verificere yderligere...

 

Tak Pinkman - jeg havde været inde og søge på billederne på noget image identifier, men den fandt intet usædvanligt. Hvad bruger du til at finde fake billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, 1 time siden:

Tak Pinkman - jeg havde været inde og søge på billederne på noget image identifier, men den fandt intet usædvanligt. Hvad bruger du til at finde fake billeder?

Jeg bruger som udgangspunkt bare "RevEye - Reverse Image Search" - udvidelsen til Chrome. Den kan søge på flere billedsøgningsværktøjer samtidigt fx. Google, Bing(ligegyldig), Yandex og TinEye.

I dette tilfælde var det Yandex, som fandt mulige forbindelser til fotos på Twitter og OnlyFans.

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Lad os bare sige, at bilen blev stående i garagten denne gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Hun er nu i Herning på samme profil men med nye billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...