Entreuvuniom 4 Skrevet 8. Juni, 2022 Hur är den allmänna åsikten bland sexsäljande tjejer i Köpenhamn (oberoende och på bordeller) om man kommer dit lite hög för att man har rökt weed? Menar då inte att man är helt stenad vilket jag fattar kan vara jobbigt för vem som helst men att man luktar lite weed och kanske har lite röda ögon och lite smått uppspelt. Vore kul med svar både från personer som haft erfarenhet av det och från proffsen, vad tycker ni om kunder är lite höga? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 8. Juni, 2022 Min erfaring er at jeg kan knalde meget længere tid uden at komme når jeg har røget en fed inden et besøg hos en GP… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 8. Juni, 2022 (edited) Der er flere der direkte skriver at du ikke må være påvirket under et besøg, men på den anden side er der også dem der er med på noget party og skriver det i annoncen. Jeg har ikke erfaring med dem, men du kan jo ringe og spørge netop dem om de vil være med på at dele en pind. De resterende, dem der ikke skriver noget, tror jeg ikke vil være glade for at få en påvirket kunde. De kender dig jo ikke og ved ikke om du kan styre det og om du er opmærksom på deres signaler når hjernen er sløvet. Redigeret 8. Juni, 2022 af AB455 Ufatteligt mange slåfejl. Gad vide om jeg har røget en stråhat? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 8. Juni, 2022 (edited) Jeg tænker virkelig ikke der er særlig mange af os der har et problem med det.. Nu virker det som om der er snak om at du selv har røget og ikke at du synes i skal ryge sammen.. Jeg kan tage fejl i oversættelsen et sted.. Redigeret 8. Juni, 2022 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 9. Juni, 2022 AB455 skrev, for 22 timer siden: De resterende, dem der ikke skriver noget, tror jeg ikke vil være glade for at få en påvirket kunde. De kender dig jo ikke og ved ikke om du kan styre det og om du er opmærksom på deres signaler når hjernen er sløvet. Præcis. Jeg modtager ikke påvirkede, heller ikke selvom det “kun” er cannabis. Der har været smuttere, hvor jeg ikke har været opmærksom på det i tide, men de har ikke været velkomne igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil Skrevet 9. Juni, 2022 Liv skrev, for 2 timer siden: Præcis. Jeg modtager ikke påvirkede, heller ikke selvom det “kun” er cannabis. Der har været smuttere, hvor jeg ikke har været opmærksom på det i tide, men de har ikke været velkomne igen. Dejligt med en klar udmelding, jeg er fuldstændig enig med dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg