Hop til indhold
Entreuvuniom

Vad tycker tjejerna om man röker lite cannabis innan?

Recommended Posts

Hur är den allmänna åsikten bland sexsäljande tjejer i Köpenhamn (oberoende och på bordeller) om man kommer dit lite hög för att man har rökt weed? Menar då inte att man är helt stenad vilket jag fattar kan vara jobbigt för vem som helst men att man luktar lite weed och kanske har lite röda ögon och lite smått uppspelt.

Vore kul med svar både från personer som haft erfarenhet av det och från proffsen, vad tycker ni om kunder är lite höga?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at jeg kan knalde meget længere tid uden at komme når jeg har røget en fed inden et besøg hos en GP…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere der direkte skriver at du ikke må være påvirket under et besøg, men på den anden side er der også dem der er med på noget party og skriver det i annoncen. Jeg har ikke erfaring med dem, men du kan jo ringe og spørge netop dem om de vil være med på at dele en pind.

De resterende, dem der ikke skriver noget, tror jeg ikke vil være glade for at få en påvirket kunde. De kender dig jo ikke og ved ikke om du kan styre det og om du er opmærksom på deres signaler når hjernen er sløvet.

Redigeret af AB455
Ufatteligt mange slåfejl. Gad vide om jeg har røget en stråhat?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker virkelig ikke der er særlig mange af os der har et problem med det^_^.. Nu virker det som om der er snak om at du selv har røget og ikke at du synes i skal ryge sammen.. Jeg kan tage fejl i oversættelsen et sted:ph34r:..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

AB455 skrev, for 22 timer siden:

De resterende, dem der ikke skriver noget, tror jeg ikke vil være glade for at få en påvirket kunde. De kender dig jo ikke og ved ikke om du kan styre det og om du er opmærksom på deres signaler når hjernen er sløvet.

Præcis. Jeg modtager ikke påvirkede, heller ikke selvom det “kun” er cannabis. Der har været smuttere, hvor jeg ikke har været opmærksom på det i tide, men de har ikke været velkomne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil
Liv skrev, for 2 timer siden:

 

Præcis. Jeg modtager ikke påvirkede, heller ikke selvom det “kun” er cannabis. Der har været smuttere, hvor jeg ikke har været opmærksom på det i tide, men de har ikke været velkomne igen.

Dejligt  med  en  klar  udmelding,  jeg  er  fuldstændig  enig  med dig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...