Hop til indhold
Listige Svend

Exchange Student - en sikker vinder

Recommended Posts

Har på det sidste læst en masse reviews - nogle gode, og andre mindre gode. 
 

så da jeg trængte til at komme lidt på grissebassen igen, var jeg squ lidt i tvivl om hvor det skulle være. 
Besluttede mig for at prøve at skrive til @Exchange-Student i sidste uge…- bare for at høre om hun havde planer for den kommende tid ;)

Det havde hun så i dag, så med lidt over en uges varsel, kunne en tur til København sagtens puttes i kalenderen - Jeg har en times kørsel dertil. 
De sidste par dage har vi begge bekræftet det lille rendezvous, og det er også dejligt lige at blive mindet om hvad der snart skal ske B)  

Præcis på klokkeslaget gik jeg gennem den åbne dør, og her lå hun så ellers klar. 
Akten vil jeg ikke ind på, det bliver mellem hende og mig, men jeg gik bestemt ikke skuffet derfra. 
Det er besøg nr. 2, og bestemt ikke det sidste - det er squ et frækt koncept. 
Pas godt på hende (det behøver man vel egentlig ikke skrive, vel drenge ?:rolleyes:)

Mine varmeste anbefalinger herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Anders-and skrev, for 7 timer siden:

Helt enig, en sikker vidner :) 

Ja altså som i vinder :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var så uheldig at måtte aflyse et besøg for noget tid siden hos @Exchange-Student. Kom desværre noget i vejen og var ikke noget at gøre, men noget jeg stadig er bitter over. Tonen var god også ved det ærgerlige afbud, og hun virker virkelig sød og set så dejlig ud.  Har prøvet at skrive efter, men forståeligt med de meget færre gange hun arbejder og at jeg desværre ikke nåede forbi, har jeg ikke fået besøg op at stå. Med den mere lukkede kreds der virker meget trofast blir det nok et evigt savn herfra. Men håber da pludselig en af jer andre der ellers har mulighed må aflyse, så der kunne være plads :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

I am semi-retired for sure, as a full time-position does take a lot of my energi, however I like to keep looking at this forum. Great entertainment indeed!

Also a delayed thank you to @Listige Svend . It was a pleasure as always :P 

@JHP I am only seeing regular steady ones as I am not looking for new ones, however I am looking into something this week, and as your case is different I might have a spot for you :P ;) ? !  Keep in touch in private message ;)

Enjoy the summer everyone :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...