Hop til indhold
Uerfaren

GFE experience funny and beautiful Dior

Recommended Posts

Link: https://annoncelight.dk/showad/340094

Jeg besøgte Dior for nyligt og efter at have læst med her på forummet i lang tid tænkte jeg at jeg ville bidrage lidt, oprette en bruger og lave en anmeldelse. Det er helt sikkert pigen på billedet og selvom billederne er flotte vil jeg faktisk sige hun ser bedre ud i virkeligheden.

 

Fra første øjeblik jeg træder ind føler jeg mig velkommen. Der er en dejlig afslappet stemning og hun er god til at tage min nervøsitet væk fra første øjeblik. Det var min første oplevelse med en GP og jeg må indrømme at jeg var lidt bange for en tam oplevelse hvor der blev holdt øje med et ur. Det var der ikke noget af, hun tog sig god tid og vi havde det rigtig hyggeligt fra start til slut. Jeg havde læst nogle dårlige anmeldelser om hende men tænkte at tage chancen  og det er jeg glad for at jeg gjorde. Sexen var ovre lidt for hurtigt, men det er mest af alt min egen skyld. 

 

Jeg kan varmt anbefale hende hvis man er til en varm, sød og imødekommende kvinde. For mig var det en dejlig GFE oplevelse og jeg lå lidt tilbage med følelsen af at jeg ville ønske jeg kunne være blevet meget længere - men så meget holder pengepungen desværre ikke til. 

 

Pige 10/10

Sted 8/10 (man skal op af en del trapper og forbi en masse lejligheder på vejen derop, blev lidt nervøs for om naboerne vidste hvor jeg var på vej hen). 

 

Jeg håber absolut på at komme til at besøge Dior igen i den nærmeste fremtid. Og hvis du læser med her - så tak for en hyggelig aften :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget troværdigt at oprette en profil, og lave en anmeldelse indenfor den samme time, som hun ankommer til Odense !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Jeg kan kun nikke genkendende til trådstarters anmeldelse. Jeg har besøgt hende flere gange, og altid følt mig velkommen. Har man en god flaske vin med, en æske chokolade, eller en buket blomster, så er det slet ikke nogen dårlig idé. Behandler vi pigerne pænt, så er det min erfaring at de også behandler os pænt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har samme positive oplevelse som Uerfaren og Æ tømrer. Hun er super sød og nem at snakke med, og hun virker utroligt indlevende i selve akten. Jeg har besøgt hende to gange, og kunne sagtens besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, for 20 timer siden:

Det er meget troværdigt at oprette en profil, og lave en anmeldelse indenfor den samme time, som hun ankommer til Odense !

Jeg tænkte nok denne ville komme, havde lidt håber mit danske sprog ville være bevis nok. Men der er absolut intet snyd over anmeldelsen. Og desuden er hun da ikke lige ankommet i Odense, hun har da været her i længere tid? Måske lidt on/off - men pauser betyder vel ikke at hun er ny hver gang hun slår sin annonce op igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uerfaren skrev, for 10 timer siden:

Jeg tænkte nok denne ville komme

Grunden til at mistanken mod dig med det samme kom op er nok, at der har været ufatteligt mange suspekte anmeldelser skrevet af helt nye profiler. Dog er det på det sidste aftaget en del. 
Lige netop Dior har fået rigtigt mange dårlige anmeldelser, så hvis "nogen" har til hensigt at fremme hendes karriere en smule med en god anmeldelse er måske slet ikke utænkeligt. 
Om din oplevelse med Dior er helt og aldeles sand eller det er et kluntet reklamefremstød for hende skal jeg ikke gøre mig til dommer over. 

Hvis din oplevelse med Dior er den skinbarlige sandhed vil jeg ønske dig velkommen til Eroguide. :) Hvis ikke - ja så vil jeg holde for mig selv hvad jeg synes du skulle gøre. :angry: 
Håber ikke du tog mit lille skriv ilde op, men er ret sikker på det er sådan mange tænker. :-) 

Ang. din beskrivelse af billeder kontra virkelighed kan jeg kun give dig ret. Hun er i mine øjne ufattelig smuk og lækker, faktisk mere end billederne giver udtryk for. Dog er der ingen tvivl om at billederne er ægte og nok ikke ret gamle. Besøgte hende for nogen år siden, og der var der bare INTET at kommer efter. Alt blev udført til højeste karakter. Læser man senere anmeldelser af hende er hun desværre faldet rigtigt meget af på den. Ind imellem dukker der så lige en super anmeldelse af hende op. Men måske har hun simpelt hen fundet ud af at hvis hun vil fortsætte med at tjene penge i denne branche må hun bare levere en ordentlig vare. Ellers kommer folk ikke igen.

God weekend herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 10.6.2022 at 08:47:

Grunden til at mistanken mod dig med det samme kom op er nok, at der har været ufatteligt mange suspekte anmeldelser skrevet af helt nye profiler. Dog er det på det sidste aftaget en del. 
Lige netop Dior har fået rigtigt mange dårlige anmeldelser, så hvis "nogen" har til hensigt at fremme hendes karriere en smule med en god anmeldelse er måske slet ikke utænkeligt. 
Om din oplevelse med Dior er helt og aldeles sand eller det er et kluntet reklamefremstød for hende skal jeg ikke gøre mig til dommer over. 

Hvis din oplevelse med Dior er den skinbarlige sandhed vil jeg ønske dig velkommen til Eroguide.  Hvis ikke - ja så vil jeg holde for mig selv hvad jeg synes du skulle gøre. :angry: 
Håber ikke du tog mit lille skriv ilde op, men er ret sikker på det er sådan mange tænker. :-) 

Ang. din beskrivelse af billeder kontra virkelighed kan jeg kun give dig ret. Hun er i mine øjne ufattelig smuk og lækker, faktisk mere end billederne giver udtryk for. Dog er der ingen tvivl om at billederne er ægte og nok ikke ret gamle. Besøgte hende for nogen år siden, og der var der bare INTET at kommer efter. Alt blev udført til højeste karakter. Læser man senere anmeldelser af hende er hun desværre faldet rigtigt meget af på den. Ind imellem dukker der så lige en super anmeldelse af hende op. Men måske har hun simpelt hen fundet ud af at hvis hun vil fortsætte med at tjene penge i denne branche må hun bare levere en ordentlig vare. Ellers kommer folk ikke igen.

God weekend herfra.

Det er helt forståeligt, havde som sagt set det komme. Jeg er dog helt reel så tak for velkomsten! :-)  Jeg overvejede faktisk at lave profilen og lade den stå et par uger inden jeg lavede anmeldelsen bare for at undgå at virke suspekt. Men det tænkte jeg også var lidt fjollet når det kom til stykket. 

Og bare rolig der skal meget til før jeg tar ting ilde op. :) Har kigget med uden en profil herinde længe, så tænkte det var på tid at bidrage lidt. Dior står som min eneste erfaring med en GP pt. men der kommer forhåbentlig nogle flere gode oplevelser med tiden (hvis du har nogen forslag for en nybegynder så er de altid velkomne).

 

God weekend til dig også! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu der er flere der har besøgt hende "Dior" har det så været i de samme omgivelser som billederne er taget? Og er hun 25år -eller mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

Når nu der er flere der har besøgt hende "Dior" har det så været i de samme omgivelser som billederne er taget? Og er hun 25år -eller mere?

Det sted jeg besøgte hende var en smule mindre prangende... :wink: Hun er nok en smule ældre end 25, men ingen tvivl om at billederne er af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i Svendborg i slutningen af juni måned for 3 år siden, og der fortalte hun mig at hun havde 23 års fødselsdag, hvilket kronologisk passer med, at hun bliver 26 år i denne måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, for 7 timer siden:

Jeg besøgte hende i Svendborg i slutningen af juni måned for 3 år siden, og der fortalte hun mig at hun havde 23 års fødselsdag, hvilket kronologisk passer med, at hun bliver 26 år i denne måned.

Hun er 26,og bliver 27 i efteråret 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom dagen hvor jeg fik besøgt den kære Dior. Efter billederne at dømme troede jeg hun var et lille nips -men hun er jo stor på alle måder uden at være fed. Da jeg ringede kunne jeg slet ikke hører hvad hun sagde -så bad hende sende en sms -hvilket kom prompte. Stod og ventede udenfor hendes dør -da hun åbenbart var i Sol (havde headsæt på derfor hendes stemme var forvrængede) stod vel 10minutter lige først for på Skibhusvej... Vejret er jo dejligt så pyt. -så ringede hun og lukkede døren op -det var så øverst oppe (5sal. ca.) -døren var åben til lejligheden -og hun tyssede på mig -og bad mig vente med at tale til vi var i rummet -hun var i bh og g-streng -jeg blev noget overvældet af hendes størrelse -men aftalte ½time -hun ville dog gerne have mig til at betale for 45minutter til en 1000mand -men nej ikke i første omgang -og jeg fik så tilbage. Fint nok -hun lugtede af stærk alkohol og smøger -hun vente måsen til da jeg havde smidt tøjet -og det varede ikke længe inden lillemand vågnede -og hun hastede en kondom på han -og haps gik hun i gang med bj -hun ville ikke kysse særligt meget, og hendes brystvorter måtte jeg ikke røre -så hun smed sig på ryggen på det der lignede en seng -og sagde "com at take me" -hvilket jeg gjorde -nice -men hun drejede hoved -så jeg bad hende ride en tur -face to face -og jeg tog et fast greb om hendes balder -det kunne hun godt lide -og huggede løs frem og tilbage -hun sagde jeg skulle tag hende i doggy -da hun sprang af -er kondomet bleven til en ring om min pik (synes nok det pludselig blev ekstra nice) hurtig fik hun en ny sat på -og doggy derudaf -igen tog jeg et fast greb om hendes hofter -det gjorde hende ret vild -og hun nærmest -kneppede mig inden hun blev træt -og jeg så kunne kører den hjem... -Hun tilbød mig et bad og et mikroskopisk håndklæde...

Hun er flink nok -men ikke hvad jeg vil kalde sød på nogen måde. Hun virkede halvfuld/tømmermændsagtigt (Im Fun playful sex to a man I meet as well as satisfying their needs!) -da jeg kommer ud fra badet sidder hun med enden bar på en cafe/kontorstol -Har jo ej vasket sig... hmm... tjoh Lejligheden er noget middelmådig i forhold til hvor hendes billeder er taget. Og hun ser noget ældre/brugt ud en på hendes billeder på https://annoncelight.dk/showad/340094 

Alt i alt fik jeg det jeg betalte for. Det er også bare nogen gange, man er så forud udtaget, ud fra annoncen og hendes billeder -virkede det jo som en tur i "himmerige" "GFE" men ender med en middelmådig oplevelse. Ville aldrig kunne give hende 10/10 og stedet 8/10  -snare 7/10 og stedet 5/10 (sengen truede med at bryde sammen og larmede som om det skete for vært hug) 

Jeg ville gerne møde hende igen -når hun er på toppen, og har noget at tilbyde -men tvivler på det sker sådan lige... (det er tankevækkende, hvad det gør ved folk, at arbejde som "GP" tragisk)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din anmeldelse Møffe, altid godt at læse en erfaren anmelders "oplevelser"

Hun har ikke ændret performance, siden jeg besøgte hende for ca 3 år siden, så udfra din anmeldelse er det utopi, at hun skulle ændre sig i fremtiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sjovt som der er så forskellige oplevelser med hende. Virker ret i øst og vest - kan være der er stor forskel på hvilken dag man fanger hende på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...