Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der  et sted i københavn der tilbyder thai massage med hj for max 500 kr og som kan anbefales? 

Redigeret af Washburn

Skrevet
Washburn skrev, for 17 minutter siden:

Er der  et sted i københavn der tilbyder thai massage med hj for max 500 kr og som kan anbefales? 

Mon ikke 80% af stederne kan det hvis du vælger 30 min. HJ koster ikke mere end 200 - så  passer det hele.

Skrevet

Det tænker jeg godt du kan finde flere steder. Jeg ved ikke lige om der er nogen som annoncerer med det tilbud, men du kan jo selv kigge annoncerne igennem.

Men ofte kan man da blive enige om andet end det annoncerne indeholder og jeg har da selv forhandlet 1/2 times massage og øko-blow for 500, så mon ikke det kan lade sig gøre. 

Skrevet
Washburn skrev, for 12 minutter siden:

Er øko-blow det samme som blow med gummi?

Nej. Øko-blow = uden gummi

Skrevet
sweetstone skrev, 1 time siden:

Nej. Øko-blow = uden gummi

Jeg troede øko-sex var når man ikke må sprøjte. 

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 1 time siden:

Jeg troede øko-sex var når man ikke må sprøjte. 

Hvor kan man få blow med gummi men med COF finish?  Helst af en slank og sød pige?  

Jeg ved, at det er svært at finde, og at det kan afhænge af kemi, men hvor er der i det mindste en chance for avslutning i mund eller ansigt?

Skrevet
Washburn skrev, for 9 timer siden:

Hvor kan man få blow med gummi men med COF finish?  Helst af en slank og sød pige?  

Jeg ved, at det er svært at finde, og at det kan afhænge af kemi, men hvor er der i det mindste en chance for avslutning i mund eller ansigt?

Må jeg foreslå at du opretter en ny efterlysning med emnet: "blow med gummi men med COF finish?" De fleste der ser denne tråd, tror at den handler om HJ for 500.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.