Guest Maleren86 Skrevet 8. Juni, 2022 Bedste steder pt efter mine seneste oplevelser - i prioriteret rækkefølge Odense 400 / 600 Nyborg 400 / 600 Sydfyn (Thurø/Langeland) 450 / 800 Middelfart 400 / 700 Odense 500 / 800 Grønne steder Fåborg 350 Herning 400 (sorry - Jylland men nævner fordi det var helt fantastisk) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 173 Skrevet 8. Juni, 2022 Du er for vild :-D tak for at dele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 8. Juni, 2022 Maleren86 skrev, for 3 timer siden: Odense 500 / 800 Fin oversigt, men min erfaring med Maya Thaimassage er desværre at det er MEGET afhængigt af hvem man blive betjent af. Har prøvet både massage og "mere" i begge ender af skalaen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 8. Juni, 2022 22 cm and thick skrev, for 5 timer siden: Fin oversigt, men min erfaring med Maya Thaimassage er desværre at det er MEGET afhængigt af hvem man blive betjent af. Har prøvet både massage og "mere" i begge ender af skalaen. Ja lige ned Maya (Som også ligger lavest på min liste) kan man godt være uheldig Men jeg har dog flere gode oplevelser end dårlige. Synes dog de er blevet for dyre. 500 + 300 er for dyrt. 400 for alm massage og 200 oveni som "drikkepenge" og tak for god behandling, når et godt håndjob er leveret er min bedste oplevelse. Det der med at diskutere pris undervejs bryder jeg mig meget lidt om og jeg siger faktisk ofte nej, hvis de begynder med 300-400 kr for den lille ekstra service. Det er trods alt kun 2 minutters arbejde. Leverer de så en ekstraordinær god service - med drilleri undervejs og trække det lidt ud har jeg før givet 500 kr simpelthen fordi det var overdrevet godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 26. Juni, 2022 Efter endnu et kig forbi Maya må jeg trække min anbefaling tilbage. Det er ca 50/50 m. gode opleveler der. Denne gang blev der aftalt en time m hj for 600 kr. Det blev til knap 30 minutter og massagen var ikke meget værd. Tog derhen fordi mine andre favoritter holdte lukket. Er der nogen af Jer gutter her der kender til gode oplevelser for en 600 kr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gummimand 22 Skrevet 26. Juni, 2022 Vil meget hellere vide hvem der er dine favoritter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 26. Juni, 2022 Maleren86 skrev, den 8.6.2022 at 12:57: Bedste steder pt efter mine seneste oplevelser - i prioriteret rækkefølge Odense 400 / 600 Nyborg 400 / 600 Sydfyn (Thurø/Langeland) 450 / 800 Middelfart 400 / 700 Odense 500 / 800 Grønne steder Fåborg 350 Herning 400 (sorry - Jylland men nævner fordi det var helt fantastisk) Kan godt være jeg nu spørger dumt, men jeg kaster mig ud i det alligevel. Hvad er grønne steder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 270 Skrevet 26. Juni, 2022 Grønne steder er hvor der ikke tilbydes seksuelle ydelser kun massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 26. Juni, 2022 B70 skrev, for 11 minutter siden: Grønne steder er hvor der ikke tilbydes seksuelle ydelser kun massage Ok mange tak, så er jeg også med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 29. Juni, 2022 Gummimand skrev, den 26.6.2022 at 20:48: Vil meget hellere vide hvem der er dine favoritter I prioriteret rækkefølge: Odense 400 / 600 to pæne piger i alderen 40-50 - pænt frække og gode hj Nyborg 400 / 600 en pæn pige ca. 45. Snakker meget og desværre ikke meget erotisk pirren undervejs - mere sådan lidt pjattet undervejs, men når først hj går i gang er hun i den bedste ende. Sydfyn (Thurø/Langeland) 450 / 800 Bruger kun Kat. Rigtig god massage og hj Middelfart 400 / 700 Her arbejder 5 "piger". Dem jeg har mødt har gjort et godt arbejde i både massage og efterfølgende hj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelræv 33 Skrevet 30. Juni, 2022 Noks i Odense, er der hvor jeg tager hen for massage og hj. Har prøvet alle de andre efterhånden, og syns massagen helt okay, og hj er klart det bedste jeg har fået sådan et sted. 600kr. Hvis jeg skal ha massage og ha min skulder justeret, så tager jeg til Thongyok Thai i Nyborg. Hun er sgu dygtig og prisen er fair. 500kr mener jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 1. Juli, 2022 Mikkelræv skrev, for 11 timer siden: Noks i Odense, er der hvor jeg tager hen for massage og hj. Har prøvet alle de andre efterhånden, og syns massagen helt okay, og hj er klart det bedste jeg har fået sådan et sted. 600kr. Noks i Odense - er det hende her LINK til Måske Noks - og ligger det stadig på Pjentedamsgade 49 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelræv 33 Skrevet 1. Juli, 2022 Maleren86 skrev, for 8 timer siden: Noks i Odense - er det hende her LINK til Måske Noks - og ligger det stadig på Pjentedamsgade 49 ? Ja det er hende. Nej det ligger på astrupvej 26b i kælderen. Har det gjort så længe jeg har kommet der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 1. Juli, 2022 Mikkelræv skrev, den 30.6.2022 at 22:28: Noks i Odense, er der hvor jeg tager hen for massage og hj. Har prøvet alle de andre efterhånden, og syns massagen helt okay, og hj er klart det bedste jeg har fået sådan et sted. 600kr. Hvis jeg skal ha massage og ha min skulder justeret, så tager jeg til Thongyok Thai i Nyborg. Hun er sgu dygtig og prisen er fair. 500kr mener jeg. Nok er lækker, men synes hun booker for tæt -og kan ikke nå at vaske sig i mellem... Jeg har stået og ventede 5-10minutter over aftalte tid. og ligget og kneppe hende, da næste kunde stod og bankede på... -jeg blev så lukket i bad -i mens hun tog i mod næste... synes det er ret ufedt/indiskret osv. ville en gang slikke hende, men det kom en fæl duft af sperm, da jeg nærmede mig... Thongyok knæver fanden et øre af -men hun kan noget med massage;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 2. Juli, 2022 Engang havde jeg fået b2b hos Noks og da vi var færdige havde hun ikke været i bad inden næste kunde kom ind af døren samtidig med jeg gik ud. Så skulle hun bade først ville det gå fra den efterfølgendes tid. Jeg har ikke tidligere skrevet om det da hun frabeder sig omtale på Eroguide (Står på hendes menukort). Men den til tider ret dårlige service hos hende er måske grunden til hun frabeder sig det. Så.... Who cares? Har tidligere haft gode oplevelser med hende, men de tider er tilsyneladende forbi, så jeg gider hende ikke mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelræv 33 Skrevet 2. Juli, 2022 Ja okay, der lyder straks værre. Så langt er jeg dog aldrig kommet med de massage piger. Men syns det er helt fine forhold til afslappende massage og hj. Jeg skriver altid lige inden, om de er klar til aftalt tid, så slipper jeg for den slags møder. Det er de jo sjældent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg