Hop til indhold
Guest Maleren86

Bedste thai massage på Fyn inkl priser

Recommended Posts

Maleren86 skrev, for 3 timer siden:

Odense    500 / 800

Fin oversigt, men min erfaring med Maya Thaimassage er desværre at det er MEGET afhængigt af hvem man blive betjent af. Har prøvet både massage og "mere" i begge ender af skalaen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Fin oversigt, men min erfaring med Maya Thaimassage er desværre at det er MEGET afhængigt af hvem man blive betjent af. Har prøvet både massage og "mere" i begge ender af skalaen. 

Ja lige ned Maya (Som også ligger lavest på min liste) kan man godt være uheldig 

Men jeg har dog flere gode oplevelser end dårlige. Synes dog de er blevet for dyre. 500 + 300 er for dyrt.

400 for alm massage og 200 oveni som "drikkepenge" og tak for god behandling, når et godt håndjob er leveret er min bedste oplevelse. Det der med at diskutere pris undervejs bryder jeg mig meget lidt om og jeg siger faktisk ofte nej, hvis de begynder med 300-400 kr for den lille ekstra service. 

Det er trods alt kun 2 minutters arbejde. 

Leverer de så en ekstraordinær god service - med drilleri undervejs og trække det lidt ud har jeg før givet 500 kr simpelthen fordi det var overdrevet godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Efter endnu et kig forbi Maya må jeg trække min anbefaling tilbage. Det er ca 50/50 m. gode opleveler der.

Denne gang blev der aftalt en time m hj for 600 kr. Det blev til knap 30 minutter og massagen var ikke meget værd.

Tog derhen fordi mine andre favoritter holdte lukket.

Er der nogen af Jer gutter her der kender til gode oplevelser for en 600 kr? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, den 8.6.2022 at 12:57:

Bedste steder pt efter mine seneste oplevelser - i prioriteret rækkefølge

Odense    400 / 600
Nyborg    400 / 600
Sydfyn (Thurø/Langeland)    450 / 800 
Middelfart   400 / 700
Odense    500 / 800


Grønne steder
Fåborg   350
Herning  400 (sorry - Jylland men nævner fordi det var helt fantastisk)

Kan godt være jeg nu spørger dumt, men jeg kaster mig ud i det alligevel. Hvad er grønne steder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Gummimand skrev, den 26.6.2022 at 20:48:

Vil meget hellere vide hvem der er dine favoritter 

I prioriteret rækkefølge:
Odense    400 / 600     to pæne piger i alderen 40-50 - pænt frække og gode hj
Nyborg    400 / 600      en pæn pige ca. 45. Snakker meget og desværre ikke meget erotisk pirren undervejs - mere sådan lidt pjattet undervejs, men når først hj går i gang er hun i den bedste ende.
Sydfyn (Thurø/Langeland)    450 / 800    Bruger kun Kat. Rigtig god massage og hj
Middelfart   400 / 700      Her arbejder 5 "piger".  Dem jeg har mødt har gjort et godt arbejde i både massage og efterfølgende hj
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noks  i Odense, er der hvor jeg tager hen for massage og hj. Har prøvet alle de andre efterhånden, og syns massagen helt okay, og hj er klart det bedste jeg har fået sådan et sted. 600kr. 

 

Hvis jeg skal ha massage og ha min skulder justeret, så tager jeg til Thongyok Thai i Nyborg. Hun er sgu dygtig og prisen er fair. 500kr mener jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Mikkelræv skrev, for 11 timer siden:

Noks  i Odense, er der hvor jeg tager hen for massage og hj. Har prøvet alle de andre efterhånden, og syns massagen helt okay, og hj er klart det bedste jeg har fået sådan et sted. 600kr. 

Noks i Odense - er det hende her LINK til Måske Noks  - og ligger det stadig på Pjentedamsgade 49 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkelræv skrev, den 30.6.2022 at 22:28:

Noks  i Odense, er der hvor jeg tager hen for massage og hj. Har prøvet alle de andre efterhånden, og syns massagen helt okay, og hj er klart det bedste jeg har fået sådan et sted. 600kr. 

 

Hvis jeg skal ha massage og ha min skulder justeret, så tager jeg til Thongyok Thai i Nyborg. Hun er sgu dygtig og prisen er fair. 500kr mener jeg.

Nok er lækker, men synes hun booker for tæt -og kan ikke nå at vaske sig i mellem... Jeg har stået og ventede 5-10minutter over aftalte tid. og ligget og kneppe hende, da næste kunde stod og bankede på... -jeg blev så lukket i bad -i mens hun tog i mod næste... synes det er ret ufedt/indiskret osv. ville en gang slikke hende, men det kom en fæl duft af sperm, da jeg nærmede mig... 

Thongyok knæver fanden et øre af -men hun kan noget med massage;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Engang havde jeg fået b2b hos Noks og da vi var færdige havde hun ikke været i bad inden næste kunde kom ind af døren samtidig med jeg gik ud. Så skulle hun bade først ville det gå fra den efterfølgendes tid.
Jeg har ikke tidligere skrevet om det da hun frabeder sig omtale på Eroguide (Står på hendes menukort). Men den til tider ret dårlige service hos hende er måske grunden til hun frabeder sig det. Så.... Who cares? 
Har tidligere haft gode oplevelser med hende, men de tider er tilsyneladende forbi, så jeg gider hende ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja okay, der lyder straks værre. Så langt er jeg dog aldrig kommet med de massage piger. Men syns det er helt fine forhold til afslappende massage og hj.

 

Jeg skriver altid lige inden, om de er klar til aftalt tid, så slipper jeg for den slags møder. Det er de jo sjældent B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...