Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gents 

Har været på SD for længe siden, men syntes sgu det var blevet for underligt, og rent forretning, med piger der kun ville sælge online...

Mon det er blevet bedre nu, eller skal jeg holde mig væk og spare de penge...

I gamle dage kunne man jo finde naboens datter...men ak tænker ikke det er sådan mere..eller hvad tænker du..??

Del dette indlæg


Link til indlæg
DKC skrev, for 20 minutter siden:

Hej gents 

Har været på SD for længe siden, men syntes sgu det var blevet for underligt, og rent forretning, med piger der kun ville sælge online...

Mon det er blevet bedre nu, eller skal jeg holde mig væk og spare de penge...

I gamle dage kunne man jo finde naboens datter...men ak tænker ikke det er sådan mere..eller hvad tænker du..??

Det kræver mange timers hårdt arbejde, men jeg synes at det er besværet værd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var på sugardaters inden jeg blev GP søgte jeg et ægte sd/sb forhold men jeg syntes nu at det var mændene der var gode til at skrive fx “1000kr for 1 time anal” haha

på de 4 år jeg var derinde, nåede jeg at have 1 ægte relation og da den relation døde fandt jeg interesse i det som GP.

har selv overvejet at komme derind igen men ikke hvis det er det samme som fx annoncelight.

men der er desværre ikke mange der ønsker sig en ægte relation derinde og dem der gør er blevet sjældne. :*

knus 

Sophia 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SophiaFleek skrev, for 11 minutter siden:

Da jeg var på sugardaters inden jeg blev GP søgte jeg et ægte sd/sb forhold men jeg syntes nu at det var mændene der var gode til at skrive fx “1000kr for 1 time anal” haha

på de 4 år jeg var derinde, nåede jeg at have 1 ægte relation og da den relation døde fandt jeg interesse i det som GP.

har selv overvejet at komme derind igen men ikke hvis det er det samme som fx annoncelight.

men der er desværre ikke mange der ønsker sig en ægte relation derinde og dem der gør er blevet sjældne. :*

knus 

Sophia 

Hvad er en 'ægte relation' i dine øjne? Jeg synes nemlig også, at det er svært, at finde piger der vil mere end at sælge billeder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
SophiaFleek skrev, for 18 minutter siden:

Da jeg var på sugardaters inden jeg blev GP søgte jeg et ægte sd/sb forhold men jeg syntes nu at det var mændene der var gode til at skrive fx “1000kr for 1 time anal” haha

på de 4 år jeg var derinde, nåede jeg at have 1 ægte relation og da den relation døde fandt jeg interesse i det som GP.

har selv overvejet at komme derind igen men ikke hvis det er det samme som fx annoncelight.

men der er desværre ikke mange der ønsker sig en ægte relation derinde og dem der gør er blevet sjældne. :*

knus 

Sophia 

Jeg synes at det er fra begge sider, det tenderer mod at blive som annoncelight.

Jeg er ret sikker på at en del mænd også har interesse i en lang og fast relation. Jeg har ihvertfald.

Men mine henvendelser, når dette nævnes i mine beskeder, besvares meget sjældent. Henvender jeg mig mere annoncelight-agtigt, får jeg langt mere respons. Mange piger skriver direkte i deres profil, at de udelukkende søger korte aftaler.

Jeg har selv haft nogle faste relationer i gennem længere periode, og jeg foretrækker det stadig. Men kan ikke rigtigt finde det. 

Og, nåhe ja, og så er der alle de piger, som blot vil sælge billeder og video. Det er langt ude.

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg


Link til indlæg
DKC skrev, 1 time siden:

Hej gents 

Har været på SD for længe siden, men syntes sgu det var blevet for underligt, og rent forretning, med piger der kun ville sælge online...

Mon det er blevet bedre nu, eller skal jeg holde mig væk og spare de penge...

I gamle dage kunne man jo finde naboens datter...men ak tænker ikke det er sådan mere..eller hvad tænker du..??

Nej.. desværre.. det er kun blevet meget dårligere.. ikke tiden eller pengene værd mere..

Redigeret af malerenchris

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min faste SB er taget på en længere udlandsophold, og jeg har derfor lige genoptaget mit medlemsskab efter en lang pause. Det er mit umiddelbare indtryk, at udbuddet af SB i Kbh er mindre end for 18 måneder siden, og at det er det mere modne segment (28+ år) der er reduceret mest. De helt unge har aldrig rigtigt interesseret mig, og jeg har da også været forskånet for billedsælgere o.l. Så om et medlemskab er pengene værd, kommer nok meget an på, hvad man håber at finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er tilbage efter et par års fravær . Og jeg er lidt overresket :-)

Før var der mange , som søgte det hemmelige med en ældre partner . Og for det , få lidt tilskud til SU’en .

Nu skal man købe lidt billeder , inden et møde , så de kan føle sig trygge :-) . Og så er der dem , spicielt de helt unge . Som forventer en del suger for deres tid . De møder helt sikkert en del daddys . Men det er for mig ikke sugerdating .

Der skal jo være råd til negle , vipper og hair extensions . Så man kan ligne dem på Instagrem:-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, 1 time siden:

Jeg er tilbage efter et par års fravær . Og jeg er lidt overresket :-)

Før var der mange , som søgte det hemmelige med en ældre partner . Og for det , få lidt tilskud til SU’en .

Nu skal man købe lidt billeder , inden et møde , så de kan føle sig trygge :-) . Og så er der dem , spicielt de helt unge . Som forventer en del suger for deres tid . De møder helt sikkert en del daddys . Men det er for mig ikke sugerdating .

Der skal jo være råd til negle , vipper og hair extensions . Så man kan ligne dem på Instagrem:-)

 

Jeg er helt enig. Jeg troede at det var Coronaen, der lagde en dæmper på aktiviteten. Men da det ikke rigtig er et 'issue' længere, forstår jeg ikke, hvorfor de unge ikke vender tilbage. Jeg vil også gerne supplere deres SU... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Ret enig, man skal være vildt tålmodig for at finde en rigtig sugarbabe der inde. Og de søde unge som var vilde med en tusse en gang i ugen er helt væk
Niveauet er fra 2500 , og de får tonsvis af tilbud som er højere, så det er der ikke noget at gøre ved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også et okey niveau . Alt efter hvad daten indeholder :-)

Hvis det bare er 30 min til en time , vil jeg ikke kalde det sugerdating . Så er det både billigere , og næmmere at gå til en almindelig GP .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, den 8.6.2022 at 13:40:

Min faste SB er taget på en længere udlandsophold, og jeg har derfor lige genoptaget mit medlemsskab efter en lang pause. Det er mit umiddelbare indtryk, at udbuddet af SB i Kbh er mindre end for 18 måneder siden, og at det er det mere modne segment (28+ år) der er reduceret mest. De helt unge har aldrig rigtigt interesseret mig, og jeg har da også været forskånet for billedsælgere o.l. Så om et medlemskab er pengene værd, kommer nok meget an på, hvad man håber at finde.

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af det med salg af billeder. Jeg reklamerer ikke med salg af billeder, selvom jeg har en OnlyFans side, men jeg bliver spurgt regelmæssigt om jeg vil sælge billeder og eventuelt videoer. Derudover er der flere som spørger om de må se mere vovede billeder; dem beder jeg altid om at betale - synes I, at det er dårlig stil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Isabella

Der er mange der gør det du nævner der, og ja det er der sikkert mange der gerne vil...

Men i min verden er det ikke sugardating....men blot rent salg..

Jeg bruger snap til at have en relation til en SB, og forkæler når vi mødes...dog er der da også kommet lidt smukke billeder ind til mig fra hende, men dette er uden betaling da vi har en relation og at hun gerne vil forkæle og please sin daddy..

Men hvad du gør, er jo helt op til dig selv....det kommer jo an pågvad du syntes er bedst for dig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isabella Cph skrev, 1 time siden:

Tak for dit venlige svar. Kan du forklare mig hvorfor så mange gerne vil væk fra sitet og over på Snapchat indenfor det første kvarter?

Hej Isabella 

For mig er det kun fordi det er lettere at kommunikere, og ikke mindst hurtigere..

Det er ikke fordi jeg forventer 1000 billeder...men bare for at kunne verificere at vi er dem vi er...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...