Hop til indhold
Henrik H

Kristal Privat i VIBY J

Recommended Posts

Guest ØstJyskM48

Ja det er hende på billederne - hun er helt sikkert et besøg værd - har været forbi og hun får mine bedste anbefalinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har forsøgt at aftale med hende, men hun lover i øst og vest og er ikke til at stole på. Hun løj omkring , at vi kunne mødes og en time inden trækker hun i land. Generelt fik jeg en rigtig ringe service, bare omkring det at bestille en tid :)

SÅ jeg ville undgå bøvlet, finde en anden. For når selv de små ting ikke fungere, hvordan skulle resten så være andre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ØstJyskM48
Side99 skrev, den 17.6.2022 at 07:15:

Har forsøgt at aftale med hende, men hun lover i øst og vest og er ikke til at stole på. Hun løj omkring , at vi kunne mødes og en time inden trækker hun i land. Generelt fik jeg en rigtig ringe service, bare omkring det at bestille en tid :)

SÅ jeg ville undgå bøvlet, finde en anden. For når selv de små ting ikke fungere, hvordan skulle resten så være andre :)

Jeg har besøgt hende to gange her mens hun er/var i Viby J og der var ikke nogen problemer med tidsbestilling og jeg fik god valuta for pengene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...