Hop til indhold
Mr-pussylicker

Sindy i Herning - klart et besøg værd!!!

Recommended Posts

Hej 

Så er Sindy i Herning igen og derfor vil jeg dele min oplevelse af hende 

https://annoncelight.dk/showad/319910

Hendes sted er centralt i Herning og jeg synes faktisk det gik fint med finde det. Og så åbnede Sindy døren og waauu sikke et syn. Hendes billeder passer meget fint synes jeg.

nåh men hun lukkede mig og viste mig i værelset. Var meget venlig og service minded om hvad jeg kunne tænke mig. Vi fik aftalt en time med super fransk og faktisk var super fransk ikke min plan men jeg lod mig overtale - det skulle jeg ikke fortryde.

Jeg for mig gjort klar i det nærliggende badeværelse og “smider” mig på sengen. Så kommer Sindy ellers valsene ind og hold da op hvor er hendes krop velformet med dejlige naturlige bryster, en god røv og et ansigt med øjne der kan få en hver mand til at smelte(i hvert fald mig) .

Sindy lægger ud med super fransk efter ind kort pirrende intro og hun kan sørme sit håndværk både med mund, tunge og de øjne. Det var super super blowjob og ja jeg måtte jo stoppe hende inden kanonen gik af øv ja festen skulle jo ikke slutte nu..

så byttede vi så jeg slikkede hendes dejlige fisse fik gummi på og så ellers missionær og doggy (der var mine ønsker da jeg bestilte). Og doggy gjorde det sq af med kontrollen og så tog banditten over og fyrede kanonen i et fantastisk brag. Og Sindy var jo ikke fair for hun begyndte at kærtegne pungen og det var aftrækkeren…

Efter jeg kom kærtegnede hun mig meget blidt og kærligt(modsat andre der indenfor 20 sek har tørret bandit af og sagt time is up) men jeg vidste godt at der var ikke mere krudt. Alligevel forsøgt Sindy en genoplivning det lykkedes ikke helt men der var mere liv end hvad andre piger har formået. Nåh jeg fik noget vidunderlig massage som afslutning. Der var ikke noget med at sparke mig ud og tiden var vist gået lidt over…

men Sindy kan klart anbefales og jeg håber min arbejdsrute kan komme forbi Herning igen sammen Sindy.

Point 1-5

sted: 4

service: 5

sex: 5

det var lige det for denne gang

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Tak for anmeldelsen.

Sindy er jo anmeldt yderst positivt flere gange, men jeg har desværre aldrig nået forbi; jeg håber hun kommer forbi København denne gang.

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Tak for anmeldelse.

Kan du bekræfte, at det er Sindy på billederne? Jeg vil også gerne vide lidt om stedet, i forhold til diskretion :)

EDIT: Jeg fik oplyst lokationen.

Redigeret af PoulAfDannebrog

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, for 1 time siden:

Tak for anmeldelse.

Kan du bekræfte, at det er Sindy på billederne? Jeg vil også gerne vide lidt om stedet, i forhold til diskretion :)

EDIT: Jeg fik oplyst lokationen.

Ja det er Sindy på billederne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke tage noget af oplevelsen, men vil blot påpege, at rent marketingsmæssigt skal man nok fjerne cigaretterne og askebægret fra sengen man ligger i, når man er igang med at skyde en video af sig selv :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Newbieoldie skrev, for 3 timer siden:

Jeg skal ikke tage noget af oplevelsen, men vil blot påpege, at rent marketingsmæssigt skal man nok fjerne cigaretterne og askebægret fra sengen man ligger i, når man er igang med at skyde en video af sig selv :biggrin:

Hold da op, hvor er vi godt nok kommet langt ud i 2022. Nå en GP ikke kan have cigaretter på en video....... uden negativ omtale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Kun rosende ord til Sindy her fra - og hun smagte bestemt ikke af cigaretter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv2
Mrsofus69 skrev, for 7 timer siden:

Hold da op, hvor er vi godt nok kommet langt ud i 2022. Nå en GP ikke kan have cigaretter på en video....... uden negativ omtale.

Same same Facebook, her henter de også billig Like på den konto, det er nærmest blevet en Folkesygdom i det meste af Verden og det værste er slet ikk set endnu

om jeg ønsker jer en god aften, nej nærmest det modsatte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Mit første besøg hos Sindy var på 30 minutter og gik over al forventning... what a woman!

Bliver hurtigt lukket ind og ingen hast med at lukke ud igen - ydelserne går jeg ikke i detaljer med hun er vældig sød og charmerende.

Det er Sindy på billeder, der er taget med telefonkamera.

Væggene mellem værelserne er ikke så tykke, så vær klar på at Sindys kollega måske giver den gas i rummet ved siden af. Pt. er det vist Beti (https://annoncelight.dk/showad/338890) som jeg også godt kunne finde på at hilse på

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, den 8.6.2022 at 08:16:

Tak for anmeldelsen.

Sindy er jo anmeldt yderst positivt flere gange, men jeg har desværre aldrig nået forbi; jeg håber hun kommer forbi København denne gang.

Mvh

Er det hende der er anmeldt her og som også er anmeldt med en som hedder kelly i København? 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/115872-polske-sindy/?tab=comments#comment-1087584

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Ja, Og der må være flere; jeg kan huske at have læst flere rosende anmeldelser, og har ville besøge hende inden Corona.

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du ikke fortælle lidt om Ca. Hvor i Herning vi taler om.  Er det nemt at komme til uden at blive set af en masse folk osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, for 44 minutter siden:

Kan du ikke fortælle lidt om Ca. Hvor i Herning vi taler om.  Er det nemt at komme til uden at blive set af en masse folk osv.

Det er i centrum men hun er hurtig til at lukker dig ind så ja… jeg har ikke noget problem men det er jo nok individuelt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr-pussylicker skrev, for 6 minutter siden:

Det er i centrum men hun er hurtig til at lukker dig ind så ja… jeg har ikke noget problem men det er jo nok individuelt

Er det ikke tæt på togstationen. Og man kan hold med bil lige uden for huset. Havde en aftale med hende kl 22 jeg blev nød til at annullere

Redigeret af Jacn1989

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 59 minutter siden:

Hun er hjemme I Polen. Hun fortalte mig at hun kom retur til Herning midt i juli

Så må man lige vente lidt endnu, før hun kommer hertil igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...