Hop til indhold

Recommended Posts

longdong skrev, for 9 timer siden:

Det kan være at det er derfor hun tror hun skal have 2500-3000 for et formiddagsknald :-)

Skrev med hende lidt fordi jeg skulle 2 dage til CPH. Da jeg tilbød hende 1500 var hendes svar "Jeg er ikke luder, jeg er sugardater så 3000 er det mindste"!!!!
Jeg respekterer fuldstændigt at de selv vælger hvad de vil have, det er dem der har varen. Jeg kan så vælge fra eller til. Men for satan det der var en dum kommentar!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en aftale med hende i morgen for 2000. Hun siger hun ikke sluger - men nu må vi se.

Og hun skal nok få lov til at vise sig frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 5 timer siden:

Nogle små, søde, lækre, faste og frække bryster :wub: men de passer ikke sammen med resten af kroppen :wacko:

Har du været sammen med hende? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 7 minutter siden:

Jeg troede at jeg havde en aftale i dag, men hun sprang i målet.

Jeg tror ikke at hun er helt rask

 

Tror ærlig talt at mange af dem der søger den opmærksomhed har problemer! Jeg har selv skrevet med en der en "Youtube-familie" hvor alt skal virke perfekt og hun søgte sex udenom manden som hun kun bor sammenmed, men det ved resten af familien og ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende og det var faktisk en rigtig god oplevelse, hun er super sød og nem at snakke med, hun var også nem at lave aftale med. Så de dårlige ting der er blevet skrevet kan jeg slet ikke genkende, men tror også det kommer an på hvordan man henvender sig og opføre sig. 
Jeg vil bestemt komme igen fordi hun er super skøn og bare giver en god oplevelse både i sengen men også ude for den.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...