Hop til indhold

Party Girls

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.

Er der nogle som kan anbefale bureau eller lignede til piger som man kan holde noget hygge fest med :-)

Københavns  området.

Skrevet

Du skal nok ikke søge efter de piger, der tilbyder “party” - med mindre du skal have noget til næsen.

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 45 minutter siden:

Du skal nok ikke søge efter de piger, der tilbyder “party” - med mindre du skal have noget til næsen.

Jeg tror det er præcis det han leder efter. 

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 52 minutter siden:

Så skal det være "White party"

Skrevet
… And Justice for All skrev, 1 time siden:

Tror i at Party girls er nogle der sniffer? Jeg har nemlig tit undret mig over, hvad det betød.

knus

Skrevet
  • Author

Nej jeg søger ikke “White party”. Ellers tak.

Det skal være til en herre aften hvor de skal være end del af hyggen nogle timer.

Skrevet
Lauersen skrev, 1 time siden:

sådan et var jeg en gang til....og ingen af os kunne hverken dunke eller danse. 

Skrevet
Lauersen skrev, 1 time siden:

Ja, hvis det kun er coke. De andre party-piger tager nok, hvad som helst du tilbyder dem. 

Skrevet
Nemes skrev, for 19 minutter siden:

Nej jeg søger ikke “White party”. Ellers tak.

Det skal være til en herre aften hvor de skal være end del af hyggen nogle timer.

Anna kunne være et godt bud. Alternativt Nina. De arbejder begge sammen med andre piger, som kunne være en del af festen.

Skrevet

Normalt betyder party bare pigerne kan lide at drikke og feste. 

med White party så er det pulver.  
så der er lidt forskel. 

Skrevet

Jeg tror mange piger ville være interesseret.. Ude i sauna klubben var der tit en festlig stemning og jeg har da personligt været med som værtinde til fest og med på strip klub som "kæreste":P.. Så det nok bare et spørgsmål om at finde en pige du kan lide^_^.. 

Skrevet

@JenniferRomantica - du er da vel ikke blevet så gammel at du ikke kan overtales af et par festglade gutter? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.