Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/316192

Det eneste rigtige må være at holde sig væk. 

blev allerede svinet til over sms da jeg forsøgte at lave en aftale. Men syntes hendes priser var lige i den høje ende. 
 

Det sted giver virkelig thai massage er mere dårligt ry end st er ved at få. Det er godt nok ved at være langt mellem de gode oplevelser i Thai !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der 3 gange -1. gang gav piggy mig en fortryllende kassapmassage på over 1 time -opfordret mig til snart at komme igen -og få en helt speciel thaimassage på 2 timer -jeg kom ugen efter -Piggy skulle ud af døren -så hun nåede kun at give en ½time halvdårlig massage -også tog hendes svenske veninde over -og jeg fik en time med hende -da Piggy var kørt. Hun var total lækker -og fræk og sød -men kunne kun blid massage -men vi gik hurtig over til sex -så fed en oplevelse... Da jeg så kom ugen efter igen (Piggy havde endnu engang opfordret mig til, at komme, og få hendes behandling inden hun smuttede) -3. gang havde hun pludselig kun tid 1 time -da der kom en anden kunde -som så kom tidligere -og blev vist igennem rummet, hvor jeg lå og fik massage. Piggy var i dårlig humør -og skældte ud -og beklagede sig over det var, så hårdt at give mig massage -og hun anbefalede mig nu en anden veninde -hun havde i området -da hun ikke ville bruge tid på mig -når jeg ville have alm. massage og ikke betalte 1.500kr. fra starten... Godaw dO -Jeg tog mit tøj og gik -og har ikke sat mine ben der siden! Hun er sgu en kælling! (veninden fra sverige -var taget hjem igen) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere skrevet et opslag om stedet. 

Hun er skingrende gal!! Så min opfordring er at holde sig væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 5 timer siden:

Jeg har tidligere skrevet et opslag om stedet. 

Hun er skingrende gal!! Så min opfordring er at holde sig væk. 

Korrekt !og jeg mener begge dele!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...