Hop til indhold

Recommended Posts

Hej svende, skal til sjælland den sidste uge i denne måned. Søger i den forbindelse info om GPer som giver en god gang sex incl anal og gerne til kys også.

Håber nogle vil melde ind så jeg kan få lettet trykket derovre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv pigerne i Hillerød:

Pamela - Maya

Hana - her skal du ikke lade dig forvirre over at annoncen siger Frederikssund - hun er i Hillerød.

De leverer både sex og anal ret godt.

Redigeret af morfar1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 5 timer siden:

Hej svende, skal til sjælland den sidste uge i denne måned. Søger i den forbindelse info om GPer som giver en god gang sex incl anal og gerne til kys også.

Håber nogle vil melde ind så jeg kan få lettet trykket derovre

Det burde kunne tilfredsstille dine behov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 5 timer siden:

Hej svende, skal til sjælland den sidste uge i denne måned. Søger i den forbindelse info om GPer som giver en god gang sex incl anal og gerne til kys også.

Håber nogle vil melde ind så jeg kan få lettet trykket derovre

Mange (danske) piger er desværre anal-forskrækkede herovre- og mange også nærrige med tungekys, så lige på det analepunkt skal der måske forhandles lidt med større pengebeløb, eller fysisk fremmøde for at se dig an, før de indvilliger.( Udover at pigen også ofte skal være godt tændt før det bliver aktuelt)

Desværre men det er sådan det er i 2022..

Hvem kan forklare pigerne at der potientielt ligger en merfortjeneste hvis de overvejer at skrive det i deres menu?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker at pigerne udemærket er klar over muligheden for at tjene penge på anal.

Selvom de naturligvis leverer en service imod betaling, så skal vel ikke tilbyde noget som de ikke kan lide, ikke levere og ikke stå inde for?

Det skal siges at jeg gerne selv nyder at give den i 2’eren, men gerne til en der også nyder/vil det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

⁹Det er sgu lidt vildt at nogle af de bedste bud på denne service p.t. er thaipiger. Har kun selv besøgt Kati som lige holder pause, men hun er også et godt bud når hun er på. 

Af de resterende er der bl.a. Jessy som også leverer, selv om jeg synes hun har været her temmelig længe denne gang, hvilket ikke altid er godt.

Så er der nye piger f.eks. Cardi som jeg ikke har set anmeldelser af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waverider skrev, for 37 minutter siden:

⁹Det er sgu lidt vildt at nogle af de bedste bud på denne service p.t. er thaipiger. Har kun selv besøgt Kati som lige holder pause, men hun er også et godt bud når hun er på. 

Af de resterende er der bl.a. Jessy som også leverer, selv om jeg synes hun har været her temmelig længe denne gang, hvilket ikke altid er godt.

Så er der nye piger f.eks. Cardi som jeg ikke har set anmeldelser af.

Hvis du klikker på mit link til en tidligere tråd er der et par flere, og Jessys veninde Alice er jo også nævnt her. Jeg savner lidt at nogen skriver en anmeldelse af den litauiske pige Maya, der vist er hjemme efter en måned hvor hun har været maksimalt promoveret på samtlige sider. Det var gerne hendes annonce der poppede først op når man søgte efter anal.

Del dette indlæg


Link til indlæg
morfar1 skrev, den 7.6.2022 at 14:40:

Prøv pigerne i Hillerød:

Pamela - Maya

Hana - her skal du ikke lade dig forvirre over at annoncen siger Frederikssund - hun er i Hillerød.

De leverer både sex og anal ret godt.

Hvad er prisen for 1 time sex og anal leg med Hana?

Er Pamela og Maya til anal?

 

Redigeret af Kim Madsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...