Hop til indhold
moden vestjyde

vedr besøg billund

Recommended Posts

moden vestjyde skrev, for 12 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/323126

ja så havde jeg den ære at besøge disse 2 kvinder og trode jeg vil få en oplevelse som var godt meeeen nej måtte sige igen at alt endrede sig da jeg have betalt 

så var det dm i at blive færdig og få mig smidt ud så hvis jeg skal sige noget så ikke pengene vær

Latinoer eller rette mørke piger har desværre ikke det bedste ry for at give en gedigen service - så sørg altid for at checke om der ikke allerede ligger anmeldelser på dem fra andre erfarne Eroguidere.

Bare underligt at de kan vedblive med at drive business på den måde, da de ved at give en gedigen service; ellers kunne få kunderne til at komme igen og igen og virkelig tjene mange penge!

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden vestjyde skrev, for 11 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/323126

 

ja så havde jeg den ære at besøge disse 2 kvinder og trode jeg vil få en oplevelse som var godt meeeen nej måtte sige igen at alt endrede sig da jeg have betalt 

så var det dm i at blive færdig og få mig smidt ud så hvis jeg skal sige noget så ikke pengene vær

 

 

Tak for orienteringen, jeg havde kig på dem, de er pæne, ydelser og ikke mindst prisen er fin, men hm jeg tænkte nok der var noget muggen ved dem.

Og jeg synes det er utroligt, de piger gider, og have dårlig omtale, dårlig oplevelser med os kunder, det må ikke være sjovt og gå på arbejde.

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...