Hop til indhold
Lange

Tillykke - i med- og modgang

Recommended Posts

Lange skrev, for 4 timer siden:

https://ekstrabladet.dk/underholdning/livsstil/kvinde-skal-giftes-med-sig-selv/9286613

Så har man sgu set det med. Håber ikke det er et tvangsægteskab. ;)

Kære Lange :)

- - - -  Håber ikke det er et tvangsægteskab. ;)            - ja se det ved vi jo ikke noget om; men det kan jo godt være som følge af pres fra ???????

Hvad så den dag efter giftemålet hun:wub: boller ved "siden af" med en mand , er det så utroskab og evt. udløser krav om skilsmisse fra den "ene part"

Jeg synes det er fyldt med mange forskellige komplekser

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana

Gad vide hvordan det så må foregå når hun vil skilles :wacko:

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, 1 time siden:

Jeg synes det er fyldt med mange forskellige komplekser

 

Ekstrabladets dækning af sagen er mildt sagt ikke imponerende.

Andre har fået betydeligt mere ud af den ganske interessante historie og beskrevet den væsentligt mere læseværdigt. Fænomenet er åbenbart ikke helt ukendt.

Gode gamle BBC er som altid et godt bud, hvis man vil vide, hvad der sker i Verden: https://www.bbc.com/news/world-asia-india-61671032

Det indiske medie The Print går særdeles grundigt til værks: https://theprint.in/features/gujarat-bride-kshama-bindu-is-ready-to-marry-herself-but-priest-parivar-politician-angry/985928/

Og så er der The National (fra Emiraterne af alle steder), som Ekstrabladet har historien fra: https://www.thenationalnews.com/world/2022/06/03/indian-woman-to-marry-herself-to-highlight-self-love/

Jeg foreslår alle at læse slutningen af sidstnævnte artikel:

Brazilian model Cris Galera divorced herself in December after a 90-day-long sologamy marriage in which she read wedding vows to herself at a Catholic church.

Ms Galera, 33, from Sao Paulo said that she had found “someone special”.

Ms Bindu said that while she’s in love with herself, as tomorrow is uncertain, she won’t mind marrying another person in future, as Ms Galera did.

"But I won't divorce myself," she said.

Når jeg læser om kvinder som den fraskilte fru Galera og og den kommende fru Bindu forstår jeg udmærket, at mange mænd foretrækker at få lettet trykket hos en professionel, og dermed betaler for retten til at undgå en masse absurd bøvl.

I øvrigt kan jeg ikke lide, at kvinder har ring i næsen. Det er yderligere en grund til, at jeg holder mig 5-6000 km væk fra Kshama Bindu. 

De allervenligste hilsner fra

AM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 1 time siden:

Det kan jo være at hun er skizofren. ;)

Hun vil da i det mindste få sex med en, der elsker hende virkelig højt.

AM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
2300AM skrev, for 47 minutter siden:

der elsker hende virkelig højt.

 

Hun har  jo tydeligvis fundet en der elsker hende for den hun er. Og jeg er jo kun glad på hendes vegne. Jeg håber det bedste for hendes ægteskab og kærligheden mellem hende og hende selv. 
må kærligheden blomstre og deres kærlighed til hinanden vare til evig tid.


 

eller til når hun Finder ud af at det ikke er særlig sjovt at diskutere med sig selv om hvis tur det er til at støvsuge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Lange skrev, for 2 timer siden:

Det kan jo være at hun er skizofren. ;)

Jeg tror hun er så lækker at hun kun tænder på sig selv og dermed kun kan gifte sig med sig selv -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 47 minutter siden:

Jeg tror hun er så lækker

Hvad lækkerheden angår, findes der særdeles forskellige billeder af hende på Nettet.

Se f.eks. disse, og afgør med jer selv, hvor I finder hende mest lækker.

DO-NOT-DELETE-THIS-19.jpg

 

1514724-trending-news-gujarat-girl-ksham

Jeg undrer mig over, at begge eksempler er af samme pige.

Men okay: Spørgsmålet om billeder og deres større eller mindre lighed mod motivet er jo i forvejen diskuteret i mange tråde her på stedet.

OBS: Måske fandt jeg pludselig løsningen nu, hvor jeg sidder og lægger teksten ind.

Det kan være, at det ene billede er af bruden og det andet af gommen...

Jeres

AM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
2300AM skrev, for 1 time siden:

Det kan være, at det ene billede er af bruden og det andet af gommen...

Jeg ved ikke hvorfor men du fik mig sgu til at grine med den kommentar :lol:

2300AM skrev, for 1 time siden:

Se f.eks. disse, og afgør med jer selv, hvor I finder hende mest lækker.

Det billede hvor hun den blå kjole eller hvad det er der er hun da meget flot. Men hun ser sgu lidt moody ud. Det kan være hun var oppe og diskutere med hendes forlovet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...