Hop til indhold
LangtFraPizza

Eva sexy – Fantastisk mix af GFE/PSE i Kolding

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen af, at besøge søde og utrolig smukke Eva i Kolding. Det var virkelig en god oplevelse.

Jeg kontaktede Eva, og fik en aftalte i stand. 45 min for 1.300 kr. inkl. superfransk. Jeg kunne godt lide, at hun på forhånd spurgte ind til hvilke services jeg ønskede, og ud fra dette fik en pris. Fordi så var vi forventningsafstemt til når jeg skulle besøge hende senere på dagen.

Jeg ankom til en diskret bolig i Kolding Centrum, hvor Eva tog imod mig i frækt sort lingeri. Eva har et sødt ansigt med en fantastisk flot og fit krop (med silikonebryster). Tror faktisk, at jeg vil gå så langt og sige, at Eva er den pige med den flotteste krop jeg har været sammen med. Det er 100% hende på både billeder og video, og de er klart retvisende og nye. Så det I ser i hendes annonce, det er også det I bliver mødt af.

Jeg vil ikke gå i dybden med sex’en, fordi det er en individuel vurdering. Men det var et super mix af GFE/PSE. Jeg er normalt primært til GFE, men blev simpelthen fristet til at prøve lidt PSE pga. hendes flotte ydre skønhed. Lad mig bare sige det sådan, at vi fik da prøvet en del positioner. ;-) Så hvis du vil prøve en fantastisk PSE, så er Eva bestemt en god mulighed.

Da vi var færdige med det der nu skulle ordnes, så fik jeg tilbudt lidt vand og et bad. Derefter afsluttede jeg besøget med en god lille snak med Eva. Her fik jeg så bekræftet, at hendes indre skønhed til fulde matcher hendes ydre skønhed. Virkelig en fantastisk sød lille pige fra Tjekkiet. :-)

Noter på falderebet:
Hun rejser hjem på torsdag, så I skal være hurtige, hvis I vil besøge hende i denne omgang.

Pigen: 10/10
Utrolig flot pige med den flotteste krop.

Sted: 10/10
Diskret boligområde i Kolding centrum.

Sex: 10/10
Hvis du er til PSE med mange forskellige positioner, så er det på alle parametre topkarakter til Eva.

Kommunikation: 10/10
Taler og skriver perfekt engelsk.

Gentagelse: 10/10
Jeg kommer med sikkerhed igen.

Jeg ved godt det ender med lutter 10-taller til Eva. Men jeg har for mit vedkommende faktisk intet negativt at sige om mit besøg hos Eva. Det var bare en fantastisk god oplevelse. Så det belønner jeg med 10 ud af 10. :-)

Link: https://annoncelight.dk/showad/335577

Redigeret af LangtFraPizza

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eva er her igen, nu i Fredericia. Og jo, hun et superfrækt lille nips, der er meget berøringsvenlig og med på lidt af hvert. 

Hendes billeder er ikke ret gode, men det er hende, og hun er nok sidst i tyverne og fast og lækker. Lidt hårde bryster, men flot flad mave, faste ben og fræk røv, intimsmykker og godt med noget i læberne. 

Hun er også sød og en glad og positiv type (lidt overraskende i forhold til hendes rå og tatoverede look), så der burde ikke rigtigt være noget at sætte en finger på. Jo, måske at hendes ben ikke var frisk barberede, men det er dog en detalje. Alligevel tror jeg ikke jeg kommer igen - jeg kan dog ikke rigtigt sige hvorfor, for min tur var egentlig fin nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...