Hop til indhold
Jern Henrik

Kassandra ready for the Party

Recommended Posts

Kassandra

Tilgiv mig -  mit besøg er 1½ år gammelt, men det ligger nu stadig helt frisk i hukommelsen. Dengang gik hun gik under et andet navn  (Lena tror jeg nok), men var som, nu at træffe i Valby.

Hun er vanvittig lækker at have sex med. Og kun sex - ikke noget GFE - så lidt kølig sex måske. Lækkert var det dog og tanken om at slikke hende i 69éren og tage hende bagfra igen frister til et nyt besøg.

Hun er petit, dejlige og sød. Hendes sprogkundskaber husker jeg ikke, så ret meget har vi nok ikke talt sammen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 14 timer siden:

Her i Sverige er det kun piger fra Rumänien der er sigojner.

 

 

Vel en direkte konsekvens af forbuddet...? Sådan noget nasty mafia/trafficking shit... Det har vi også en del af her, men heldigvis også mange dejlige, glade piger <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jern Henrik skrev, for 19 timer siden:

Og så er det ovenikøbet ulovligt i Sverige ik? Altså ikke at knalde Rumænere og sigøjnere, men at knalde en GP  ;) 

Ja, det är ett väldigt stort problem för oss män. Hvis vi blir arresterade mister vi jobb och socialt liv.

 

Därför kober jeg kun sex i kobenhavn 2 ganger om året. Aergerligt at jeg ikke bor i Skåne.

Redigeret af skitlandet-sverige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 5 timer siden:

Vel en direkte konsekvens af forbuddet...? Sådan noget nasty mafia/trafficking shit... Det har vi også en del af her, men heldigvis også mange dejlige, glade piger <3

Det tror jeg ikke. Trafficking findes uanset loven eller ikke. Der er også mange gladepiger her i Sverige. Men de svenske feministerne synes alle gladepiger er traffickerede.

Redigeret af skitlandet-sverige

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 19 timer siden:

Det tror jeg ikke. Trafficking findes uanset loven eller ikke. Der er også mange gladepiger her i Sverige. Men de svenske feministerne synes alle gladepiger er traffickerede.

Ok. Det overrasker mig lidt hvis det forholder sig sådan. Umiddelbart ville jeg tro at der på et legalt marked, som i dk, var langt flere som tog erhvervet op frivilligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Hun oplyser til mig at hun ikke giver blowjob uden gummi. Kan det være sandt?

 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 55 minutter siden:

Hun oplyser til mig at hun ikke giver blowjob uden gummi. Kan det være sandt?

 

BUC

Bestemt - det er jo hende, der bestemmer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
danvik skrev, for 1 time siden:

Bestemt - det er jo hende, der bestemmer. 

Super nedtur. Det har jeg sku aldrig prøvet og kommer ej til. 
 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 14 minutter siden:

Super nedtur. Det har jeg sku aldrig prøvet og kommer ej til. 
 

BUC

Og der er det jo dig der bestemmer hvem du vil besøge :)

Og derfor super at vide på forhånd hvad der tilbydes og ikke…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...