Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer

Som en afslutning på pinsen, skulle jeg lige have tage trykket, det var mest i hovedet trykker var, for jeg var rendt Tom for viraga- jeg spurgte om nogen havde n pille jeg kunne låne, men i min liderlighed, tænkte jeg slet ikke over, at det må vi ikke handle med her på EG , undskyld til adm, nå men jeg tog chancen uden pille og kontaktede hende her

https://annoncelight.dk/showad/343545

jeg besøgte hende for en 14 dage siden, og de store babser og røv kunne godt tænde mig, jeg har anmeldte hende under en anden tråd, positivt, hun var hurtig og få, en aftale med, så ydelser og pris blev aftalt, og jeg skrev til hende 45 min før jeg var på adressen og skrev jeg var undervejs, så var prisen pludselig 200 kr mere , jeg havde fået et godt tilbud af hende for 1 time 1200kr , så 200 oveni var sådan set ok, men jeg kørte ude på motorvejen, og skulle ind til Randers og fine en automat, det gad jeg ikke det skrev  jeg til hende, og spurgte om ikke vi kunne finde en løsning på det. Hun skrev tilbage det var ok kom bare, så spurgte jeg om nu var sur på mig, det skrev hun nej til. Jeg har i min tidligere ungdom pruttet  om prisen på en GP og jeg kan aldrig huske en eneste gang der blev en god oplevelse.

Ved ankomst til adressen var der en anden bil, på danske nummerplader, jeg skrev jeg var der og om hun var optaget, nej jeg kunne bare komme ind, men jeg var meget opmærksom på, hvem der ellers var i huset, hun sagde det var en ven,,men lidt distraherende og høre en gå rundt i huset under akten, jeg kom ind i det bagerste bollerum, der hvor der er skydedør, og aftalen blev præciseret og vi gik i gang,.

Hun var adviseret om, at jeg ingen viraga havde taget, vi startede fint jeg lå oven på hendes dejlige bløde krop og suttede løs på de store babser, så ville hun give superfransk og det var dejligt mens jeg lå og ravede rundt i fissen og æltede babser i mens. Der kom lidt liv i bettemand og så kom der kondom på og den var stiv nok til og trænge ind, hun sad oven på mig , så bettemand komme ikke slippe uden om hendes fisse,

Jeg kunne ikke blive ved med at holde rejsning, og steg af og vi lagde os i en 69 , det er super dejligt bare og holde om hendes store røv og slikke løs og få superfransk i mens, lidt efter gled det over i en håndtrold, og så det trælse,, hun ville ikke stoppe når jeg var tæt på at komme, jeg måtte rykke hendes hånd væk, og pludselig tog hun bare den anden hånd og jeg kom. Jeg ville gerne bare have trukket den meget længere.

Da det hele var overstået var der gået 30 min, hvilket jeg påtalte, hun sagde blot, at jeg havde fået alle de aftalte ydelser og de normalt kostede mere, men for pokker  jeg følte mig snydt, det var hendes priser hele vejen igennem, jeg fik ikke noget ud over aftalen, og slet ikke engang det vi havde aftalt,og jeg fortalte hende, jeg ikke kommer igen, hendes krop er fin, men det andet haløjøa gider jeg ikke. Hun fortale forresten at hendes ven i huset var en pige, da jeg skulle gå spurgte jeg om jeg måtte se hende, svaret  var nej hun spiser kylling nu

Jeg kommer ikke igen

knus

 

Der 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 17 timer siden:

-Sådan er det bare nogen gange...

Ja, det er desværre ikke første gang, at en udløsning har sat punktum for festen, men nu ved i, at være påpasselig med, at få en ordentligt aftale med hende.

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

I annoncen er de 1200 listet som normalprisen for 60 min:ph34r:.. 

Jamen jeg forstod hende heller ikke, at der pludselig skule ændres på prisen og længden af besøget

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 7.6.2022 at 17:27:

Jamen jeg forstod hende heller ikke, at der pludselig skule ændres på prisen og længden af besøget

knus

https://annoncelight.dk/showad/346172
 

så er hun kommet tilbage, jeg har skrevet lidt med hende om hun ville rette op på mit sidste besøg hos hende, men desværre var hun helt afvisende over for at ændre min opfattelse af hende

øv hendes bryster frister

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...