Hop til indhold

Aarhus-babes- Nogen der kender/har kendt en af dem??

Featured Replies

Skrevet

Jeg fandt for ca. to år siden faktisk to babes i området Vestre/Nordre Ringgade i Aarhus eller kvarteret tæt på! Under corona fik jeg ny mobil og mistede alle info, og kan ikke  finde dem igen! Det vil sige nu har jeg fundet lidt om dem begge, men kan ikke huske noget om deres "aktivitet" eller måske mangel på samme! Så vil ikke kontakte dem, før jeg ved lidt mere. Den ene var ikke så høj men med dejlige former, og den anden slank med små former. Jeg kan ikke huske hvad de kaldte sig, men de havde begge stedet til mødet lejlighedsvist. Dene ene boede i lejlighed, den anden vist i rækkehus. Men vi var i begge tilfælde hos mig, da det passede bedst. Men nogen der kan hjælpe med lidt info om de to, hvis de måske stadig er aktive. På forhånd tak.

Redigeret af Sugarbabe elsker
uklar sprogbrug

Skrevet

Meget sparsom hukommelse :)

Hvis du finder lidt mere præcis information, så bliver det nemmere. Eksempelvis et link til deres profil på Sugardaters. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.