Hop til indhold
Galadan

Albanien, Makedonien, Kosovo og Montenegro

Recommended Posts

Jeg skal selv til Albanien i juli, så jeg følger lige lidt med. Umiddelbart er prostitution forbudt der, så tips til hvordan kagen skal skæres, modtager jeg også gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke bidrage med andet end at jeg i den grad vil fare med lempe i disse lande, hvis jeg var dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, den 6.6.2022 at 19:09:

Jeg skal selv til Albanien i juli, så jeg følger lige lidt med. Umiddelbart er prostitution forbudt der, så tips til hvordan kagen skal skæres, modtager jeg også gerne

Jeg kigger også lidt på Albanien, jeg vil have et “nyt land  på mit cv”, jeg kan se der er charterrejser til Albanien, om det er garanti for sikkerhed tvivler jeg på, men min erfaring siger mig, at i alle de områder, hvor der kan købes sex, skal man passe på,  især efter kl 22 ca, det gælder også Istedgade/Vesterbro her i trygge DK.

Jeg var engang sammen med en dansk pige Roxanna jeg havde samlet op i Istedgade, hun var strid, men vi vade mange gode snakke, og et udsagn hun kom med ringere stadigvæk i mit hovede, hun fortale hun var blevet antastet af en mand på gaden der ville give hende 1500 Kr. for et knald, hendes reflektion over en mand havde 1500 kr til sex, var en gang peberspray og værk var de 1500 og tøsen, Jeg skældte ud og sagde det kan du kraftedder mig ikke gøre, hun siger, han have 1500 til sex, han havde penge nok, så hvorfor ikke, havde han været fattig, var sagen en anden, hun havde et hjerte af guld, men strid

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...